Kreatin böbreklere ağrı yapar mı

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve A la menth tarafından 16 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. A la menth
    Offline

    A la menth Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Konya
    Kullandığım protein tozunun her porsiyonunda 3000mg kreatin var günde iki porsiyon kullanıyorum.başlayalı 5 gün oldu toza.2.gün sürekli idrar olmaya başladı dedim normal kreatin etkisi zaten çok su içirtiyor.3.gün hafif ağrı böbreklerden kasıklara doğru bazen 15dakikada bir idrara çıkma ve renksiz idrar direk afedersiniz içtiğimi çıkarma şeklinde sanki,idrar bitincede ağrı kasıklarda yine.bugün 5.gün biraz daha arttı ağrı sırt kısmıma tam böbreklerin üzerinden kasıklara doğru.pazartesi doktora gideceğim.bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim teşekkürler
     
  2. wixxx
    Offline

    wixxx Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2012
    Mesajlar:
    98
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    28
    İdrar problemi tamam normal karşılanabilir ama böbrekler konusunda bişey diyemem kullanmayı bırak doktora gitmeyide ihmal etme.
     
    A la menth bunu beğendi.
  3. muti5757
    Offline

    muti5757 Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2011
    Mesajlar:
    498
    Beğenileri:
    303
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenciyim
    Öncelikle kullandığın marka galiba Whey 3 Matrix.Kreatin'e gelirsek öncelikle kullandığın günlerde özellikle bol su içmeni şiddetle tavsiye ederim.Ufak tefek yan etkileri olabilir ama böbreklere ya da başka bir organına kalıcı bir hasar vermesi söz konusu bile değildir adı üstünde supplement steroid değil.Protein tozu bitince 1-2 hafta kadar vücudunu dinlendirmeni ardından yeniden almanı tavsiye ederim ek olarak ben yerinde olsa Optimum Whey Gold alırdım kreatini daha kaliteli bir markadan temin ederdim ayrı olarak alırdım.
     
    A la menth bunu beğendi.
  4. A la menth
    Offline

    A la menth Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Konya
    Sanırım vücudum kreatini işleyemiyor binde bir olan birşeydir belki.ağrı hafif azaldı su alımını artırdım.toz gelişme açısından müthiş olacak gibi 7.günüm gelişmeyi omuz ve pazular belli etti kas tonusu hafiften etlenmeyi gördüm şimdiden müthiş hızlı.hâlâ tatlı tatlı kasınıyor çalıştığım kas gurupları iki küçük çizik yırtılma daha atmış koltuk altı bu ürün çok hoşuma gitti sabah sabah mutluluk hormonu patlaması geçirdim.bi tahlil yaptıracam bırakmak istemiyorum inş birşey yoktur.bi parti bitireyim bi de optimum deneyim dediğin gibi kardeş.olmadı kreatinsiz bi toz alırım
     
  5. ArdaFit
    Offline

    ArdaFit Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    456
    Beğenileri:
    69
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meraba once biraz spor hayatimdan ve kendimden bahsedecegim. Adim Arda 16 yasindayim 185 boyundayim. Tanidigim bir abiden ant ve beslenme programi aldim yaklasik gunde 200gr protein tuketiyorum bu 200gr proteinde 1 servis optimum whey goldda var ve ekstra bide 5gr creatin aliyorum. Sence cokmu aliyorum. Birsey olur diye korkuyorum ama daha rahatsiz edici bir belirtiyle karsilasmadim.
     
  6. texas0606
    Offline

    texas0606 Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2014
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Benim kullandığım toz nitro tech onda da 3 gram kreatin var..

    Ilk olarak bel ağrısı ile böbrek agrisinin farkinda olmak lazim..

    Cok su içip idrar da ayni oranda olmasi bende de var.. Ben kendi adima sıkıntı gormuyorum.. Hatta cok içmek içipte cikarmaktan yanayim :D bobrek calismis oluyor..
     

Sayfayı Paylaş