kondisyon için yardım

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve urci tarafından 2 Mayıs 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. urci
    Offline

    urci Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2011
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar kondisyon için koşu bandında veya bisikletle ne kadar koşulmalı?
     
  2. eyup.dede
    Offline

    eyup.dede Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2013
    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    daha önce hiç spor yaptınmı yada yaşın kaç bunları belirtsen daha iyi olurdu.

    daha önce sporla pek alakası olmayan 20-30 yaş arası biri olarak düşünürsek;

    ilk 2 hafta haftada en az 4 gün 15 dk bisiklet 15 dk yürüme 10 dk hafif tempo koşu (7-8 arası)

    3. haftadan itibaren 10 dk hafif koşuyu her hafta 5 dk arttır.

    2. ayda yürüyüşü bırak koşunun hızını arttır. yani 2. ayında 15 dk bisiklet ve 25 dk orta tempo koşu yap (8,5 - 10 arası)

    kondisyonu dahada arttırmak istiyorsan koşu süreni 30 dk dan fazla çıkarmamak sureti ile hitt kardiyo sistemine geç. yani 2 dakika hızlı 2 dk yavaş hızda koş. yavaş olarak 8-9 tempo, hızlı olarak 12-13 tempoluk hızı kullanırsan 2 ay sonunda benim gibi halı sahada peşpeşe 2 maç yapıp yeni ısındım daha diyebilecek kıvama gelirsin :)
     
  3. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    - Daha önce benzer bir konu açılmıştır
    Lütfen arama yapmadan konu açmayınız.

    Forumdaki "En Çok Sorulan Sorular ve Cevapları" isimli baslıgı okumak icin tıklayınız



    Arama Kelimeleri :cardio, kardio, interval, Hiit, kondisyon



    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş