Kondisyon hakkında

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve quantum32 tarafından 30 Kasım 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. quantum32
    Offline

    quantum32 Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2010
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba ben sporcuyum 17 yaşındayım ve yazın başında yaklaşık 1.5 ay sabit uzun tempo kostum ilk 40 dk orta tempo (150 160 nabızla) son 20 dk yüksek tempo (180 nabız ve üstü) sonra bıraktım ve suan tekrar başladım sabit ve uzun kosmaya aynı sekilde , benim amacım kondisyon yapmak dayanıklılıgımı artırmak kondisyonumu daha cabuk artırmam için hiit mi yapmamı tavsiye edersiniz yoksa böle devam mı ediyim hafta da 4 veya 5 gün koşuyorum boyum 1 82 kilom 68 yag problemim yok yani saadete gelirsek kondisyon için en iyi program hangisi ? teşekkürler simdiden
     
  2. jimraynor
    Offline

    jimraynor Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.467
    Beğenileri:
    958
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Endüstri Mühendisi
    Yer:
    Antalya
    Hangi sporla uğraştığınızı yazmamışsınız. Ona göre önerilerimiz değişebilirdi. Örneğin futbolcuysanız kesinlikle hiit gerekli derim. Çünkü maç içinde deparlar ve hafif tempolar sık sık değişir. Aynı zamanda zihninde iyi çalışması gereklidir.

    Kondüsyon isteğiniz futbolla ilgiliyse şunu paylaşmak isterim.

    Ben haftanın en az 1 en fazla 3 günü halı saha maçı yapan birisiyim. Yazın definasyon döneminde her sabah whey protein içtikten sonra haftanın 3 günü 40 dk bisiklet veya koşu veya eliptik makinasıyla interval tarzı çalışma yaptım. Cardio yapmadığım günlerde de süpersetli bol tekrarlı body antrenmanı yapıyordum.

    Yaz bittiğinde halı saha maçları yapmaya başladık ve inanın o kadar diri oluyordum ki maç bittiğinde sanki 3 maç daha çıkaracak gibiydim. 0 zaman 75 kg olduğum için de tabi büyük bir avantaj oluyordu.

    Şu anda bulk dönemdeyim 5 aydır koşu yapmıyorum sadece haftada 1 halı saha maçı. Şu anda 91 kiloyum ve ağır düşük setli bb çalışıyorum. Geçen hafta halı saha maçı yaptığımızda 10 dkda bir kesildim. yorgunluk olmadı ama kesilme oldu. Ya kilo aldığımdan ya da koşuyu bıraktığımdan ya da her ikisi.

    Sonuç olarak kondüsyon için düşük yağ + şiddetli az dinlenmeli antrenmanları tavsiye ederim.
     
  3. quantum32
    Offline

    quantum32 Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2010
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yorum için teşekkürler yelken yapıyorum aslında yelkende ikiside gerekli hem normal kondisyon lazım hemde deparlarda da iyi olman lazım ne yapmamı önerirsiniz
     

Sayfayı Paylaş