Kondisyon bisikleti ile kilo vermek

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Ahmet Dayacı tarafından 12 Mart 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Ahmet Dayacı
    Offline

    Ahmet Dayacı Üye

    Katılım:
    25 Mart 2014
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Meraba yaşım 17 1,80 boyum 75 kiloyum belki fazla kilon yok diyebilirsiniz ama ben gerçekten yağlarımdan(en azjndan büyük bir kısmından) yaza kadar kurtulmak istiyorum. eve bir kondisyon bisikleti almayı düşünüyorum da yaza kadar planlı programlı yapıcam sporumu üstüne mekik ve şınav falan da eklemeyi düşünüyorum ama sorularım var
    1- Bazı yerlerde araştırdım iki günde bir yap diyorlar. Ben her gün yapsam (45dk-1 saat arası) kilo verme sürecime katkı mı sağlar zarar mı verir?
    2- farkındasınızdır okula gidiyorum. Ben bu sporu sabah mı yapmalıyım akşam mı? 8de evden çıkıyorum 6.30 da kalksam şöyle şöyle yaparım diye düşündüm ama bir türlü tutturamadım programı ya da akşam mı yapmalıyım hiçbir fikrim yok.
    3- son olarak: Sabah yap derseniz kahvaltıdan önce mi yapmalıyım sonra mı? Çünkü zamanım kısıtlı olucak kahvaltıdan sonra yaparsam tıkanabilirim diye düşünüyorum.
    Cevap verecek olanlar şimdiden teşekkürler
     
  2. HolyHybris
    Offline

    HolyHybris Üye

    Katılım:
    7 Mart 2015
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Benimle nerdeyse aynı durumdasın bende spor yapıp kurtulmak istiyordum ama sonunda salona yazıldım rahat rahat yapıyorum.
    2 günde 1 degilde her gün çalısabilirsin ne de olsa sadece kondisyon bisikleti
    Zaman olarak benim öyle bi tercihim olsa Sabah yapardım sabah vucutta en az Karbonhidrat olan zamandır ve verdiğin kiloların %90 ı yağdan gider. Sporu her zaman aç karınla yap yemek yeyip spor yapma . 30 dk kondisyon bisikleti ile seviye 9 da çalış ondan sonra 3 dk dinlen 30 dk daha kondisyon bisikleti ile çalış 5 dk dinlen 12x3 set sınav 12x3 mekik çek
    Önerebilecegim bu kadar dostum kolay gelsin
     
  3. mtbowded2
    Offline

    mtbowded2 Üye

    Katılım:
    23 Kasım 2014
    Mesajlar:
    288
    Beğenileri:
    53
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Bisiklet almana gerek yok. Bir çift ayarlanabilir dambıl seti, barfiks barı al. 3 gün kardiyo 3 gün ağırlık çalış. Kendine bir beslenme programı yap. Kalori açığı olmasın kaslarında yanar.
    Evde yapabileceğin kardiyo programları:



    Ağırlık Çalışması: http://www.bodyforumtr.com/threads/evde-dumbell-ile-çalışma-programı.13409/

    Bu kadarı işini görür.

    Örnek program:
    Pzt: Ağırlık Çalışması Göğüs-Biceps
    Salı: Zayıflama Kardiyo(1.video)
    Çrş: Ağırlık Çalışması Omuz-Triceps
    Perşembe: Zayıflama Kardiyo(2.video)
    Cuma: Ağırlık Çalışması Sırt-Bacak
    Cumartesi: Kardiyo(3.video)
    Pazar: Off veya Kardiyo(2.video)
     
  4. Ahmet Dayacı
    Offline

    Ahmet Dayacı Üye

    Katılım:
    25 Mart 2014
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Bunlar herkes için faydalı ama benim istediğim bunlar değil yukarıda sorularım da var zaten bisikleti de aldım. Aynı zamanda büyük çaplı bir antrenman yapıcağımı sanmıyorum.yağlarımdan kurtulup (kardiyo) kas kitlemden eksilmesin diye de şınav mekik ve dambıl çalışmayı düşünüyorum. Kısaca kendi programımı yaptım ben. Sorularım yukarıda.
    Teşekkürler.
     

Sayfayı Paylaş