Kondüsyon için Spor Salonu?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve GocebeKral tarafından 18 Mayıs 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. GocebeKral
    Offline

    GocebeKral Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2009
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaşlar ben kondüsyonumu artırmak için spor salonuna yazılmayı düşünüyorum kondüsyonun tam olarak kelime anlamı ney bilmiyorum ancak benim bildiğim kondüsyon antrenmanı, koşu bandı, mekik, şınav, barfiks, ip atlama gibi şeyler içeriyor. Sizce bunlar için yazılmalımıyım?

    Dışarıda da yapabilirim hepsini evet haklsınız ancak spor salonu disiplini çok farklı olur sanırım en azından ben tek başıma yapamıyorum.

    Tek başıma yapabilmem için bir tavsiyeniz öneriniz varsa uygulamak isterim.



    Diğer bir sorum boyumun uzaması için başka neler yapabilirim. Sağlıklı besleniyorum ve spor salonuna yazılıp sporumuda yapmak istiyorum. Ayrıca haftada 1-2 kere basketbol oynuyorum. Yüzme ve tenis sporlarıyla da ilgilenmek istiyorum ancak büyük ihtimal başka bahara kalıcak onlar.

    Son sorum mekik olarak 8 dakikada karın kası egzersizini yapıyorum.
    Yapıyorum dediğim 2 gün yaptım ve sonra aklıma boyumun uzamayacağıyla ilgili bir düşünce düştü ve bıraktım bugün tekrar yapıcam sizce yapmalımıyım bu programı yoksa tavsiye edeceğiniz başka bir program varmı?

    Teşekkürler.
     
    Son düzenleme: 18 Mayıs 2011
  2. jeune_turc
    Offline

    jeune_turc Üye

    Katılım:
    12 Mart 2011
    Mesajlar:
    202
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Avukat
    Yer:
    İstanbul
    1. Forumu deli gibi oku
    2. Yaşın kaç ?
    3. Spor salonuna şınav mekik barfiks için gitmek pek akıl karı değil parana yazık. 2. sorumla bağlantılı olarak ağırlık çalışması yapmak ve makine ve serbest ağırlıklarla çalışmak ya da değişik kondisyon aletleri ile (eliptik,bisiklet,koşu bandı, kürek makinası vs.) çalışmak için gidilir.
    4. Gelişme çağındaysan yüzmenin boy uzamasına çok olumlu etkisi olacaktır.
    5. 1'e dön :)
     
  3. GocebeKral
    Offline

    GocebeKral Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2009
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    hocam kondüsyondan anladığım o eğer yanlış biliyorsam düzeltin lütfen :) ben spor salonuna yazıldığımda o dediğiniz aletlerdende hareket yazacaklardır galiba :) ve bu çalışmalar boyumun uzamasını durdurur mu?

    5 nisanda 18 ime girdim. Yaşım biraz geç sanırım uzamak için ama ben umudumu kaybetmedim uzayacağıma inanıyorum.

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 20:49 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 20:45 ----------

    8 dakikada karın kası ile ilgili çok konu var ancak boy uzamasına engeldir engel değildir diye birşey yazmıyor sanırım ilk defa ben soruyorum. Bir cevap verseniz olmaz mı?
     
  4. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    selamlar bende 1 gun body 1 gun salodna kondısyon dersıne katılıyorum

    kondısyon olarak koşuyoruz zıplıyoruz bel mekık sınav bınlerce ayak hareketlerı germe acma hatta dambıll ıle calısma bıle yaptırıyor hoca kondısyon varsa salonda katılmanı sıddetle tavsıye ederım ders bıtınce ınsan kuş gıbı hafıf oluyor rahatlıyor baya nbır ter akıtıyoruz saunadan fazla ter akıyor desem abartma olmaz:)

    mekık boya etkısı yoktur

    yasınızı bılmıyorum kac oldugunu ama uzamak ıcın dınlenme beslenle ve spor onemlıdır boy uzamasına yardımcı besınlerın en basında balık ve sut urunlerı gelır ayrıca D vıtamını gunesten alınır cogu kısı yazın baya boy atar bu nedenden dolayı.

    size önerım salona yazılın tek basına olucak iş degıl kondısyond ersınde hergun aynı hareketlerı yaptırmıyorlar en azından benım gıttıgım salonda oyle hergun farklı uyguluyoruz hemde tek basına cabuk sıkılırsın bıkarsın ayrıca salonda disiplin olur ve gıdersen caktırmadanda rekabet olabılır:)
     
  5. GocebeKral
    Offline

    GocebeKral Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2009
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Teşekkürler yaza denk geldiği için antrenmanları sabah veya akşamüstüne alıp spordan önce bol enerjili birşeyler yicem ve 2 şişe maden suyu spordan sonrada aynısını yapıcam.

    Kalsiyum-Magnezyum içeren bir besin desteği alıyorum. Çinko içinde aynısını yapıcam.

    Ve günde 4 adet yumurta yicem sanırım bu şekilde yazın kondüsyon yapmak gibi çılgınca bir fikri sağlama almış olurum :).

    Çünkü yeni öğrendiğim bir bilgiye göre yazın kazanılan kondüsyon korunurmuş kondüsyon çalışılmazmış.
     

Sayfayı Paylaş