Kondüsyon çalışması hakkında bir kaç sorum var

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve karluk tarafından 17 Haziran 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. karluk
    Offline

    karluk Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2010
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    Merhabalar ben 17 yaşında 1.72 boyunda 68 kg ağırlığında bir lise öğrencisiyim bu aralar nefesim açılsın kuvvetim yerine gelsin diye koşuya başlamak istiyorum size danışmak istediğim nokta şurası ben 30 dk koşu sonrasında şınav, mekik, ters mekik, komando dansı, barfiks, yapmayı düşünüyorum bunların sırasını ve setlerini nasıl yapmalıyım koşudan önce mi koşudan sonra mı yapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler.
     
  2. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    Bence koşudan once yap oyle hareketlerı yapmak ıcın enerjı gerekır ama kosu bır ınsan saatlerce yurur kosar ama saatlerce mekık cekemez bende eskıden one kosu sonra agırlık yapmak ıstıyordum ınan kosu bıter bıtmez yorgunluk basıyordu bu sanada baglı ama onerım once barfıks mekık o hareketler en son kosu
     
  3. ProteinCanavarı
    Offline

    ProteinCanavarı Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    196
    Beğenileri:
    46
    Ödül Puanları:
    0
    aynen katılıyorumthums:
     
  4. Çavuş
    Offline

    Çavuş Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2010
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Koşarkenki amacın nabız yüksektmek olmalı bence nabzın 110 olana kadar koş,sonra dediğin hareketlere başla güç kaybetmekten ziyade hareketleri sağlam yapabilmek için koşu bandını kullan, 30 dk fazla olabilir amacın yağ yakmak deilse eğer...
     

Sayfayı Paylaş