Kombine ;Protein,glutamine,cretain

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve qurkann tarafından 13 Temmuz 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. qurkann
    Offline

    qurkann Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2008
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Slm Arkadaslar;

    2007 yılında başladığın bu spora bazı sebebler yüzünden hep parça parça yaptım ( motivasyon,askerlik,iş ) 6 ay yapıp bıraktım,4 ay yapıp bıraktım..eylül ayında askerden geldim ve önümde artık bi engel kalmadı. 24 ocak 2011 den beri düzenli bi şekilde yapmaktayım suan artık body'i artık brakmıyacagım..
    Başladıktan 3 ay snra kullanıp bu zamana kdr bitirdiklerim;

    muschetech protein 1 kutu
    Bsn protein 1 kutu
    Universal amino 2700 1 kutu
    Universal cretain 1 kutu

    İstedğim verimi alamadım desem yeridir..Halbuki hergün tavuk,bonfile zaman zaman antrikot yiyorum.sabahları yumurta yiyorum. düzeli bi şekilde beslenmeye calısıyorum kısacası.Haftada 3 gün spora gidiyorum.Ama olmuyor bi türlü nedense hala hiç body yapmamıs gibi gözüküorum :(

    ilk başladıgımda 78 kiloydum şuan 92 kiloyum ama kilolu insan gibi gözüküorum buda benim canımı sıkıyo..

    şimdi yeni supplametler aldım kombine edicem amacım seneye güzel bi vücut yapmak..,
    bana yardımcı olursanız sevinirim bu arada kollarımda hiç gelişmiyor :(

    ultimate protein
    Mhp glutamien SR
    Universal cretain

    yaş:25
    boy:1.80
    kilo:92



     
  2. hogan
    Offline

    hogan Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2011
    Mesajlar:
    826
    Beğenileri:
    1.251
    Ödül Puanları:
    103
    malzemeler çok sağlam
    hardline veya xpro gibi dandik ürünlerle gelişme gösterenleri görünce eminim isyan ediyorsun.
    Tek tavsiyem antreman programını 3*8 lik yapıp antreman sayını 5 e çıkar haftada
     
  3. SAVAŞ74
    Offline

    SAVAŞ74 Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2010
    Mesajlar:
    1.329
    Beğenileri:
    1.281
    Ödül Puanları:
    123
    Yer:
    İstanbul
    gelişme yoksa suçu supplementlerde değil, yaptığın hareketlerde ve ağırlıklarda aramalısın.
    kaç kilo ile yapıyorsun?
    hangi hareketleri yapıyorsun?
     

Sayfayı Paylaş