Kolumda dovme var profsyonel vg ci olamazmiyim?

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve phoenix_batt tarafından 11 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. phoenix_batt
    Offline

    phoenix_batt Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    27
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Oncelikle herkese merhaba basliktq yazdiim gbi kolumda bir dovme var profosynel bi vg ci olamazmiyim bn artik? :(
     
  2. Despo
    Offline

    Despo ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    30 Mart 2004
    Mesajlar:
    7.962
    Beğenileri:
    6.063
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Serbest
    Yer:
    Danimarka
    Lee Priest
    [​IMG]
     
  3. phoenix_batt
    Offline

    phoenix_batt Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    27
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Tesekur ederim cevabi aldim
    :)
     
  4. 2shae
    Offline

    2shae Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    737
    Beğenileri:
    367
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İstanbul
    ama Lee Priest hala ciddi olarak yarışıyor mu? Ben öylesine "guest pose" lara katıldığını duydum + yüzündeki dövmeyi falan makyajla kapatıyor
     
  5. boran90
    Offline

    boran90 Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2009
    Mesajlar:
    192
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    0
    30 cm kola dövme yaptırıp 50 cm e geldiğinizde dövme paramparça olmuş olucaktır. ama 45 cm kolunuz varsa 50 cm çok bişey etkilemez. yani arada büyük bi ölçü farkı olmucaksa vg yapabilirsiniz pro. olarak. önemli olan kolunuzun kaslı olması değil vg için. derinin ne kadar büyük olduğudur yani 40 cm yağlı kol 45 cm kaslı kola dönüşse dövmede çok bi parçalanma olmaz. ama illa yapıcam diyorsanız ve anlattığım size uymuyor ise dövmecilerin yaptığı bi sanat türü var parçalanmış dövmelerin üstünden falan geçip başka şekiller yaratıyolar veya aynı şekli bire bir olmasa bile daha büyük halde çiziyolar kolay gelsin
     
  6. wolf13
    Offline

    wolf13 Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    251
    Beğenileri:
    91
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    yüzündeki dövmenin bu kadar önemi yok bnce
     
  7. moqqlass
    Offline

    moqqlass Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2009
    Mesajlar:
    338
    Beğenileri:
    120
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    lee prestin cidden ön kolları mükemmel :) tek dövme ideal bicepste 2 fazla :D
     
  8. cadocx
    Offline

    cadocx Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.037
    Beğenileri:
    404
    Ödül Puanları:
    0
    [​IMG]
    olunuyor yani johnnie jackson hala aktif olarak yarışmalara katılıyor
     

Sayfayı Paylaş