Kolum Hacimlenmiyor.

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve cologneaddict tarafından 23 Ağustos 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. cologneaddict
    Offline

    cologneaddict Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2016
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    7 ay önce başladım spora, başladığımda 30 cm idi kolum, şimdi 34 cm. zaten ilk 3 ayda 34 oldu. kalan 4 ay 1 cm bile geliştiremedim. tek fark kolumda artık o yumuşak doku hiç yok. soğuk halde dahi baya sıkı duruyor.

    beslenmeme çok dikkat ediyorum. protein ve karbonhidrat miktarını günlük hesaplayarak alıyorum. yağ ve yağlı besinler kullanmıyorum. Supplement olarak protein tozu da kullanıyorum. Düzenli olarak spor da yapıyorum fakat olmuyor. Ağırlık arttıramıyorum çok bu arada.

    salondaki hocama danıştım, anlattım ama pek ilgilenmedi sanırım. Yeni program yazdı ama bana çok hafif bir program geldi. Biceps programı şöyle mesela;

    12-10-8 standing barbell curl
    12-10-8 hammer
    12-10-8 preacher curl

    bu kadar yani. toplamda 9 set antrenman. az değil mi sizce? sallamadı hoca sanki beni. önerisi olan var mı?

    ayrıca başladığımda bel kalınlığım 106 cm idi ve 87 kiloydum. şu an beli 83 cm'e düşürdüm ve 76 kiloyum. yaptığım diyet evet eritim forma soktu beni ama doğru hacimlenmemi de etkiledi sanırım?
     
  2. Ahmet0141
    Offline

    Ahmet0141 Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    117
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    kilo verdiğini sölüyorsun bence hacim almaman normal, hatta kolunun ölçü düşmesi bile normal olabilirmiş.. madem ideal kiloya ulaştın ağır gırmenı ve 7 ay gıttıgını sölüyorsun bence kafanda az çok belirlenmiştir bişeyler
    bizim salonda ilk 6 ayını dolduran genelde kendine program hazırlıyor çünkü artık napcaklarını bılıyorlar.. ki hocamızında programı gayet iyi bence dedıgım gibi kendıne uygun programı bulmanı öneririm ayrıca 7 aydır gidiyorsun neden hala 3 set yapıyorsun? 4 set yap ayrıca drop set yapsan ya ? kaslarını biraz şoka uğratmak kötü olmaz bence, bu dedıgımı herzaman değilde ara ara yap vucudun alışmasın drop sete çok her yaptıgında vucut şoka girsin
     

Sayfayı Paylaş