Kolum 30 cm normal mi

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve kayseri204 tarafından 21 Ekim 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. kayseri204
    Offline

    kayseri204 Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2014
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar 6 aydır spor yapıyorum 2 ay ara verdim devam ediyorum yine başladıgımda hiç ölçmedim ama baya zayıftım şimdi 30 cm acaba normal mi?
    Bana az gibi geldi motivasyonu mu kaybettim.
     
    themachine bunu beğendi.
  2. themachine
    Offline

    themachine Üye

    Katılım:
    28 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Aynen ya ben gecen sene 90 kgden 74 kg'ye düştüm sonra spora başladım yani kilo verdikten sonra 74tende 67ye düştüm boyumda 185 yani baya zayıfladım benimde kolum 30 cm çok küçük geliyor motivasyonumu kaybettim ve bende 6. ayımdayım
     
  3. Asha34
    Offline

    Asha34 Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    101
    Beğenileri:
    25
    Ödül Puanları:
    28
    Kilo vermissiniz ki kollarınizin küçük gelmesi bu yüzden hic kimse kas kaybetmeden yag yakamaz beyler. Kaslardaki su ve yağın azalmasi haliyle dahada küçük gösterecektir. Bu herkesin başına gelen birsey sakin mmotivasyonunuzu bozmayin. Hayal kırıklığı korkak adamlarin bahaneleri olan adamlarin işidir. Morallerinizi bozcaginiza antrenman programlarinizi beslenmenizi paylasirsaniz ayrica resimde eklerseniz ona göre daha iyi yardimci olabiliriz
     
    themachine bunu beğendi.
  4. themachine
    Offline

    themachine Üye

    Katılım:
    28 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Benim antrnman prog
    1. gun gogus , biceps
    2. gun omuz , triceps
    3. Gun sirt bacak
    Boyle calisiiyorum ama bundan sonra kilo almaya gectim kilom 67-68 boyum 186 spor yapiyorum ve cok yaglanmadan kilo almak icin neler onerirsinjz
     
  5. Asha34
    Offline

    Asha34 Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    101
    Beğenileri:
    25
    Ödül Puanları:
    28
    Yaglanmadan kilo alimi cok zor olur.internetten clean bulk diye araştırma yapabilirsin. Programinda göğüs-biceps
    Sırt-triceps
    Omuz-bacak olursa daha guzel olur antrenmanda hareketlerin nizami formunu ogrenip uygularsan acemilere gore en az 2 ay fark atarsin. Once makine sonra serbest hareketlere geç boyun uzun kollarinda uzun bu yüzden cok kollarina takilma zamanla hacim alir zaten. Temiz bir bulk ile 85 kilo olup sonra yag yakarak 80 kilo olsan on numara olur. Hadi kolay gelsin
     
    Atabeyler.sis bunu beğendi.
  6. boksbody
    Offline

    boksbody MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    9 Şubat 2012
    Mesajlar:
    4.312
    Beğenileri:
    2.754
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Kemik yapinla cok alakasi var
     
  7. themachine
    Offline

    themachine Üye

    Katılım:
    28 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    üzerinden biraz zaman geçmişte bende başladım kilo almaya 67dim o zaman şimdi 70im 1 aya göre 3 kilo aldım yavaş yavaş gidiyorum işte böyle 75e çıksam farkeder di mi biraz yani hacim olarak boyum 186
    aslında 78-79a çıksam süper olacakta takviye kullanmıyorum çok yağlanmakta istemem bakalım nasıl olacak
     

Sayfayı Paylaş