Kolay gelsin bakarsanız iyi olur

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve lgokol tarafından 4 Aralık 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. lgokol
    Offline

    lgokol Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar kolay gelsin form da yeniyim konuyu doğru yeremi açtım bilmiyorum yanlışsa şimdiden k.bakmayın.
    Ben 125 ten 100 kiloya düştüm şuan 110 kiloyum ve spora başladım 2 hafta oldu açıkçası tartıda hiçbir farklılık göremedim spora başlamadan önce,
    30-35 dk lık bir yürüyüşü var köpeğim ile birlikte sonra salona gidiyorum 5dk bisiklet 5 dk yürüyüş bandı ve kollar a geçiyorum hareketlerimi 20*3 şekilde yapıyorum, kolları 20*1 yaptıktan sonra mindere geçip 20*1 mekik şeklinde yapıyorum yani her ağırlık hareketinin arkasına bir kardio hareketi koyarak çalışıyorum hepside 20*3 şeklinde, beslenmeme gelince sabah 1 kase special k yiyorum öğlenleri mecburen tavuk şiş yiyorum veya kebap akşamlarıda spordan sonra ton balığı salata spora gitmemişsem çorba içip günü bitiriyorum ve spordan önce l-karnitin alıyorum. 3 ay önce diyetisyende ölçüm yaptırmıstım yağ oranım %30 çıkmmıstı , vucudumda ki sıvı ve vitamin yüzdeleride düşük çıkmıştı. Sizin önerebileceğiniz bilgiler varsa söylerseniz sevinirim.
     

Sayfayı Paylaş