Kol ve Gögüs Kasi Yapmak icin Neler Yapmaliyim?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve ipsad tarafından 24 Ocak 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. ipsad
    Offline

    ipsad Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2012
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    19 yasindayim ve evimde bi odayi gym salonu yaptim denebilir. 26 kgliga kadar dumbelllarim da var spora baslamamin baslica nedeni kol ve gögüs kasiydi bunun icin hangi hareketleri yapmami tavsiye edersiniz?
     
  2. HouseMafia
    Offline

    HouseMafia Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2013
    Mesajlar:
    198
    Beğenileri:
    35
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    ipsad bunu beğendi.
  3. Oguzhan_04
    Offline

    Oguzhan_04 Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    171
    Beğenileri:
    39
    Ödül Puanları:
    38
    Yer:
    İstanbul
    GÖĞÜS;
    Bench Press
    Dumbell Press
    Dumbell Fly
    Push Ups(Şınav)

    BİCEPS;
    Scott Curl
    Barbell Curl
    Consantre Curl
    Dumbell Curl
    Hammer Curl

    bu yazdıklarım göğüs ve kol için en temel ve en etkili hareketlerdir bu hareketlerle çeşitli kombinasyon oluşturup program hazırlayabilirsin :) Hacimlenmek için çok ağırlık az tekrar,şekillendirmek için az ağırlık çok tekrar ! Bu hareketlerin nasıl yapıldığını internetten bak,faydası olduğunu zaman geçtikçe farkedeceksin kardeşim :)
     
    ipsad bunu beğendi.
  4. sosunaverenso
    Offline

    sosunaverenso Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    259
    Beğenileri:
    72
    Ödül Puanları:
    38
    Gogus bicemps yapıcam diyorsunda omur bacak kanat abs triceps kalf ne olucak ? :D


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     

Sayfayı Paylaş