Kol kaslarını en iyi şekilde nasıl antreman yaptırabiliriz ?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve NormEmir tarafından 21 Şubat 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. NormEmir
    Offline

    NormEmir Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2014
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba arkadaşlar , Yaşım 15 (16'ya geçmek üzereyim.) Boyum 1.71 , Kilom 80'e yakın.(77 ile 80 arası olmalı muhtemel , çünkü tartımız tam tartmıyor maalesef.)Eskiden bu kadar kilom yoktu. Yani anlıcanız bundan 3 sene önce 30-40 arası kilodaydım aslında.Hiç kilo almazdım , çünkü dışarıda okuldan eve gelince direk dışarı çıkar , öğlenden akşam 8'e kadar dışarıda top koştururdum, yani sporu küçükkende severdim.

    En son ayak bileğim kırılmıştı , futbol yüzünden. O günden beri dışarı çıkmaz oldum. Hep bilgisayar başında yemek yerdim .Bu yüzden çok hızlı kilo aldım. Birde 45 gün yattığım yerden yemek yiyince haliyle kilolar daha hızlı geliyor :D İştahım , 30 kilodaykende vardı şimdide var yani :D

    8 Kg dambıllarla ben önceden biraz çalışmıştım sonra derslerden dolayı bırakmak zorunda kaldım. Birde meslek lisesinde okuyorum zor oluyor meslek dersleri görürken. Şimdi gene başladım , fakat sağ kolum kaldırırken çok acıyor. Bu 15 dk sonra başlıyor. Sağ kolla sol kolu aynı derecede çalıştırıyorum fakat sol kolda hiç birşey yok. Sizce Acısı geçmesi için ne yapabilirim. Mesela bugün antreman yaptık, 2. gün dinlenme, sonra gene antreman , gene dinlenme. Böyle bir program nasıl olur sizce ? Bu işe göbeğimi eritmek için girdim aslında ama , baktım çok çabuk alışıyorum, kaslar antreman yaparken güzel görünüyor, bu işe spor salonlarında devam etmeyi düşündüm. Fakat buna zaman yok maalesef. Okul var sabahtan akşama kadar. Yazın çalışıyorum. Evde yapmayı düşündüm bende. Bana kolum ağrımaması için , hangi aralıklarla antreman yaparsam , kaslarımı geliştirebilirim ? Bunu anlatırsanız sevinirim...
     
  2. zyzz57
    Offline

    zyzz57 Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2014
    Mesajlar:
    39
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    hareketi yanlış yapıp başka bir yere yük bindiriyor olabilirsin hareketi doğru yaptığından emin ol ve hissederek yap
     
  3. NormEmir
    Offline

    NormEmir Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2014
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Doğru yani eminim.Bir gün çalışıp bir gün dinlenmekmi , 2 gün çalışıp bir gün dinlenmekmi mantıklı ?
     
  4. zyzz57
    Offline

    zyzz57 Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2014
    Mesajlar:
    39
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    overtraining olmadığın sürece çalışabilirsin proteini yeterli aldığın sürece kasların yenilenmesi hızlı olur fakat biceps küçük kas grubu fazla zorlamaya gerek yok yani 2-3 hareketli bir program yeterli olur
     
  5. NormEmir
    Offline

    NormEmir Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2014
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Anladım, yani bacak kasları şuğanlık daha çok çalıştırılmalı diyorsunuz.
     

Sayfayı Paylaş