Kol için yardım!!

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve tolga* tarafından 13 Nisan 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. tolga*
    Offline

    tolga* Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar daha önce vücut geliştirmeyle biraz uğraştım ama aralıklı olarak bir ay gittim o arada aynı zamanda muay thai yapıyordum daha sonra ara vererek bir buçuk ay daha gittim ve ara verdım sımdı yeniden başladım, vücudum az çok alışık spora ve ağırlığa fakat kol açısından kendimi pek geliştiremedim bı türlü hacim kazandıramadım önerebileceğiniz bir çalışma şekli, program varsa yardımcı olabilir misiniz?
     
  2. Kaanbey
    Offline

    Kaanbey Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2013
    Mesajlar:
    88
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Kartal / İstanbul
    Overtraining yapma yani fazla kol çalışıp kas yıkımına yol açma. 3 hareketi 3 set 10-12 tekrar olarak yapmanı öneririm.
     
  3. tolga*
    Offline

    tolga* Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Peki haftada birgün kol çalismam yeterli mi bu şekilde bı de çalışırken setten sete ağırlık arttırmalımiyim yoksa sabit ağırlıkla mi setleri bitirmeliyim?
     
  4. Aziz-han
    Offline

    Aziz-han Üye

    Katılım:
    19 Mart 2014
    Mesajlar:
    545
    Beğenileri:
    125
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Piramit sekli 8 10 12 gibi ve ağır kilolara çalışırsan haftada1 gun yeterli olucak 3 hareketi geçme derim basarılar


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  5. tolga*
    Offline

    tolga* Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Teşekkür ederim çok sağolun
     

Sayfayı Paylaş