Kol eksikliği

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve th_arrow tarafından 9 Mayıs 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. th_arrow
    Offline

    th_arrow Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2014
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    merhaba arkadaşlar
    1yıla yakındır spor yapıyorum Göğüs omuz ve Sırt kısımları dediğim düzeye ulaştı fazla şişmek istemiyorum git vücut istiyorum ama kolda çok eksiğim var yap oranım %9 boy 1.75 kilo 76 vücut ölçüleri Göğüs :105 omuz:123 kol:35 sizce haftada 3 gün çalışıp 2 günü arka kol ve ön kol olarak çalışsam diğer günde ortalama 2 3 hareketten diğer Bölgeleri sabit tutabilirmiyim kol gelişimim zor oluyor
     
  2. Ludendorff
    Offline

    Ludendorff Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2014
    Mesajlar:
    331
    Beğenileri:
    218
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    HomeGym
    Kilo al ve haftada 3 gün fullbody, temel hareketlerde de kilo artışına odaklan. Compound hareketlerde ağırlık artışyla çekirdek gücü de arttıracağından kollarına da yansıması olacaktır.
     
    th_arrow bunu beğendi.
  3. th_arrow
    Offline

    th_arrow Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2014
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    yanıtın için teşekkürler haftada 3 kere full body deniyorda tam olarak fullbody programını bulamadım çok araştırdım bazıları çok ağır gözüktü gözüme ne yapmalıyım anlamadım :(
     

Sayfayı Paylaş