kol ağırlıklı program

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve fevriportakal tarafından 26 Mayıs 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. fevriportakal
    Offline

    fevriportakal Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2012
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar kollarımda yeterli gelişim olmadığını düşünüyorum. bu yüzden kol ağırlıklı bir program denemek istiyorum.

    1.gün göğüs-pazu
    2.gün omuz - arka kol
    3.gün dinleme
    4.gün sırt-pazu
    5.gün bacak - arka kol
    6.gün dinleme
    sonra başa dönüyor.

    sizce bu program uygun mudur yoksa kollara fazla mı yüklenmiş olurum ?

    ayrıca bir bölge için kaç hareket uygulanmalıdır ? örneğin ben büyük kaslar için 4, küçük kaslar için 3 farklı hareket uyguluyorum. her hareket 3 set 8 tekrar.

    ve son olarak kardio yapmadan karın çalışmak göbeğin daha şişkin hale gelmesine neden olur mu ?

    yardımlarınızı bekliyorum . şimdiden teşekkürler
     
  2. fsmy
    Offline

    fsmy Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2010
    Mesajlar:
    307
    Beğenileri:
    185
    Ödül Puanları:
    53
    eksik bölgeyi fazla çalışmak herzaman doğru değil,ben bicepse 4 hareket giriyordum ilerlemiyordu,2 harekete düşürdüm gelişti,benim vücudum kası kısa ve sert vurmaktan etkileniyor,sende vücudunu tanıyıp ne gerektiğine karar vermen lazım.
     
    StormBlast bunu beğendi.
  3. boksbody
    Offline

    boksbody MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    9 Şubat 2012
    Mesajlar:
    4.310
    Beğenileri:
    2.751
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    hareket sayısı kişiden kişiye değişir
    ama programın yanlış
    bence antreman sonrası hep 1 gün dinlendir vücudunu
    aralaarda mide çalışabilrsin
    pazartesi göğüs+biceps
    salı dinlenme
    çarşamba omuz + triceps
    perşembe dinlen
    cuma sırt + biceps+bacak daha ideal olurdu
     
  4. Berkay Türkkan
    Offline

    Berkay Türkkan Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1.895
    Beğenileri:
    2.283
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Fitness Model
    Ne kadar süredir spor yaptığına göre değişir dinlenme süresi.İlk aylarda 4-5 gün antrenman kolay kolay çıkarılamazken,ilerleyen zamanlarda 4-5 gün çalışılmadığında az gelebilir.

    Biceps ve tricepsi 2'şer kere çalıştırmak yerine diğer bölgeleri çalışırken dumbell tercih edersen kolları ekstradan çalıştırmış olursun.Göğüs-bacak gibi bölgeler 1 kere çalışıyorken biceps ve tricepsin 2 kere çalışması fazla.
     
  5. StormBlast
    Offline

    StormBlast Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    923
    Beğenileri:
    1.057
    Ödül Puanları:
    103
    Kol ağırlıklı bir program yaparak kollarını geliştirmezsin beslenmeni ve antrenman sistemini değiştirmen yeterli olacaktır
     

Sayfayı Paylaş