Kol öncelikli antreman düzeni

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Overlord tarafından 4 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. Overlord
    Offline

    Overlord Üye

    Katılım:
    30 Eylül 2007
    Mesajlar:
    218
    Beğenileri:
    99
    Ödül Puanları:
    0
    Kollarım vücuduma göre geri kalmaya başladılar onun için 1 1.5 ay boyunca kol öncelikli bir antreman yapmayı düşünüyorum. Aşağıdaki gün bolüşümü için fikirlerinizi almak istiyorum

    Pzt Göğüs/Biceps
    Sal Bacak/Karın
    Çar Sırt/Triceps
    Per Karın
    Cm Biceps/Triceps
    Ctsi Omuz
    Pzr Boş
     
  2. aneximandros
    Offline

    aneximandros Özel Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.829
    Beğenileri:
    2.144
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Teorik Kimya
    Yer:
    USA
    Triceps antremanlari neredeyse arka arkaya, ustelik butun hafta vucut yorulduktan sonra. Bence cumartesi ile cuma gununun yerini degistir. Boylece hem omuzdan randiman alirsin hem de biceps/triceps e dinlenmek icin vakit vermis olursun. Bu sefer de pazartesi yuzunden biceps sIkisiyor diyeceksin ama unutma pazar gunu tum gun dinleniyorsun! Bir de ilerleme saglamak istiyorsan iki yogun antreman yerine, bir siddetli bir de orta/hafif siddetli antreman yapmayi deneyebilirsin. Konuyla iligli basliklar mevcut, lutfen arama butonunu kullan.
     
    Overlord bunu beğendi.
  3. shownodese
    Offline

    shownodese Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2008
    Mesajlar:
    966
    Beğenileri:
    251
    Ödül Puanları:
    73
    Meslek:
    gayrimenkul danışmanı
    Yer:
    kocaeli
    1. gün kanat/omuz
    2. gün ön kol arka kol
    3. mide
    4. gün göğüs bacak
    5. gün ön kol arka kol
    6. mide

    gerçi ben 4 gün arka arkaya girip karın yapmıyorum ama kollarımdan memnunum bu idmanı yaptığımdan beri baya farketti 2 ayda sonuç alırsın
     
    Overlord bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş