Koşu yolunda karşılaştığım kız

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve fthycl tarafından 28 Ağustos 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 9 üye.
  1. fthycl
    Offline

    fthycl Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2012
    Mesajlar:
    30
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    18
    Normalde çekingen değilimdir beyler fakat koşu yaparken nedense çekindim ilk cümleyi kurmaktan. Bu kaybetme korkusundan çok beni takmadan koşmaya devam ediceğini düşündüm bir an (biliyorum olmazdı öyle şey konuşsam) herneyse dostlar sizce bir daha o kızı görürsem giriş cümlem İnterval Koşular,Hiit ve ülkedeki komik spor anlayışı üzerine esprili birşey mi olmalı yoksa daha gündelik bir konu mu bulmalıyım? Forumdaki kızlarında fikrini almak isterim onlar yürüyüş - koşu yaparken onlara nasıl yaklaşılmasını ister?
     
    HushMoney bunu beğendi.
  2. JauneRouge
    Offline

    JauneRouge Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    61
    Beğenileri:
    58
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Öğrenci
    Direk espriyle yaklasma bence once kibarca size eslik edebilir miyim? Diye sorabilirsin eger ters tepki vermezse o zaman muhabbete baslarsin seviyeli bir sekilde. Yanlis anlama sozum meclisten disari askinti bir tipmissin gibi davranirsa da usteleme.
     
    mericboss99 bunu beğendi.
  3. fthycl
    Offline

    fthycl Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2012
    Mesajlar:
    30
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    18
    anladım peki saolun. bi süre dışarı çıkmamayı düşünüyorum saçımı 0'a vurdum alıştıktan sonra sizlere sonucu bildiririm :)
     
    HushMoney bunu beğendi.
  4. JauneRouge
    Offline

    JauneRouge Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    61
    Beğenileri:
    58
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Öğrenci
    Umarim tekrar gorursun :)
     
  5. sewinch_87
    Offline

    sewinch_87 Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    92
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bayan
    çok basit şansını deniceksin nasılsın hergün seni görüyorum bugün beraber koşalım yada yürüyelim ne dersin ? karıştırmaya gerek yok sade ve reel olmak zor artık zoru dene ;) Allahım erkek zihniyetine karşı beni koru
     
  6. onur04
    Offline

    onur04 Üye

    Katılım:
    31 Mart 2014
    Mesajlar:
    279
    Beğenileri:
    185
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Bence iletişim kurma.oraya spor yapmak için gidiyor.rahatsız olabilir sonra sen suçlu olursun.
     
    HushMoney, HergeleSefa, k.b. ve diğer 1 kişi bunu beğendiniz.
  7. letsev
    Offline

    letsev Üye

    Katılım:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.559
    Beğenileri:
    1.076
    Ödül Puanları:
    123
    yahu ya sevgilisi varsa? sizin yüzünüzden insan sevgilisini salona yollamak istemiyor.
     
    HergeleSefa, torifonta, k.b. ve diğer 2 kişi bunu beğendi.
  8. onur04
    Offline

    onur04 Üye

    Katılım:
    31 Mart 2014
    Mesajlar:
    279
    Beğenileri:
    185
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Benim anlamadigim neden gordukleri her kiza yaklasmaya calisiyolar.ondan sonra kizlarin bir yeri kalkiyo herkes peşimde diye.biraz seçici olsak tüm ülke erkekleri icin daha iyi olur..
     
    HushMoney, torifonta ve k.b. bunu beğendi.
  9. mericboss99
    Offline

    mericboss99 Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2014
    Mesajlar:
    334
    Beğenileri:
    197
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Ya sevgilisi varsa diyen abiler olmuşta, kızın zaten sevgilisi varsa tersler.Bu arkadaş kızı taciz etmiyor ki, medeni bir insan gibi sohbet açmaya çalışıyor gayet masum bir şekilde hoşlanmış.Zaten konuyu açan arkadaş yüzsüzün teki değilse kız terslediği an bırakır konuşmayı.

    Hayır sevgili bulmak için İzdivaç programına mı katılalım.Koşuda bir kız görürsün hoşlanırsın,parkta oturan görürsün hoşlanırsın nerede hoşlanacağınıza siz mi karar veriyorsunuz ? Belki bu arkadaş kıza açılacak kızda arkadaştan hoşlanacak hatta evlenecekler çocukları olacak ? Kaderin,kısmetin nerede karşımıza çıkacağı belli değil.

    Medeni biri gibi gider selam verir nasılsınız ? filan dersin kız konuşmaya yanaşmassa konuşmassın
     
    mrtyler2, HushMoney, ByVendetta ve diğer 4 kişi bunu beğendi.
  10. onur04
    Offline

    onur04 Üye

    Katılım:
    31 Mart 2014
    Mesajlar:
    279
    Beğenileri:
    185
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Mericboss99 biraz uçmuşsun evlenecekler ve çocukları olacak falan.üslubunu hiç beğenmedim arkadaşın avukatı mısın sen?
     
    k.b. ve letsev bunu beğendi.
  11. columbu
    Offline

    columbu Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    531
    Beğenileri:
    1.017
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Hayat arkadasini, esini bulan herkes muhakkak abuk subuk tanisma hikayelerine sahiptir:) yani tanismanin sakincasi yok, yok diyede seninle hic ilgilenmeyen, belkide hayatinda biri olan bir kiza da gitme durduk yere rencide olursun. Yok eger ilgi hissediyorsan da git adam gibi derdini ac kardesim, saygili ol.Sevgilisi vs. varsa, ilgisiz davranirsada ozur dile, bir daha da asla o yone bakma.
     
  12. letsev
    Offline

    letsev Üye

    Katılım:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.559
    Beğenileri:
    1.076
    Ödül Puanları:
    123
    çok masum ya sorma :))))) . iyi o zaman sporda herkes bir tur şansını denesin sevgilinle sonra o adamla yan yana hergün spor yapsın sevgilin ne güzel. yerim öyle masumluğu ben . niyet belli "abi ben aşık oldum" diyen tiplerden korkacaksın . tek kelimeyle amaç zamparalık.
     
    k.b. bunu beğendi.
  13. fthycl
    Offline

    fthycl Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2012
    Mesajlar:
    30
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    18
    hocam sen başını öne eğip gezmeye devam et o zaman. 30 yaşına geldiğinde annenler sana bi vesikalık fotoğraf getirir, kızı beğenirsen alırsın.
    Kızı bir mal olarak görmeyin artık onlarda insan sen ben gibi. Bence sen bizlerden daha kötü niyetle tanışıyorsun kızlarla, öyle bastırılmış duyguların var ki. Senin gibi kafa yapısına sahip olanlar yüzünden açıldı bu konu öyle bir yapı var ki ülkemizde yeni bir insan tanımak bir şehri fethetmek gibi zor geliyor artık.
    --- Mesaj birleştirildi, 10 Eylül 2014 ---
    hocam tabiki saygılı olmak gerekli haklısın. Ortada daha hiç birşey yoktu bu konuyu açtım 6 gün sonra kızla karşılaştım koşu yolunda. Ben koşarken birden dibimde koşan bişey farkettim oymuş. "düzenli spor yapan insanı tebrik ederim ben, tebrikler" dedim gülerek o da güldü konuşmaya başladık o sporla ilgili bildiklerini anlattı besyo okuyormuş ben anlattım bildiklerimi koştuk tanıştık ve iyi akşamlar dedik bitti. Bir daha denk geldiğimde yanına gider yine birlikte koşar muhabbet ederim. Olursa bi gün kahve içmeye giderim kızla kabul ederse. Bu yaptığımı sapıklık olarak algılayan var ülkede bu zoruma gidiyor.
    --- Mesaj birleştirildi, 10 Eylül 2014 ---
    Spor yapan insanı seçiyorum işte dostum ben :) Türkiye için ağır bi seçicilik bence bu.
    --- Mesaj birleştirildi, 10 Eylül 2014 ---
    çok mu vahim erkek zihniyetinin durumu :)
     
    Son düzenleme: 10 Eylül 2014
    vibrant ve torifonta bunu beğendi.
  14. sewinch_87
    Offline

    sewinch_87 Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    92
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bayan
    Siz erkekler biliyor bunun cevabını
     
  15. letsev
    Offline

    letsev Üye

    Katılım:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.559
    Beğenileri:
    1.076
    Ödül Puanları:
    123
    30 yaşını geçeli 4 sene oluyor. bu yaşada havada bulutları sayarak gelmedik sizde ömrünüz olursa öyle gelmiyeceksiniz aynı yollardan geçceksiniz bizim geçtiğimiz eski yolardan. o yüzden spor salonundada olsa bu tür şeyleri hoş karşılamamk mümükün değil çünkü amacı biliyorum.
     
  16. Balboa7
    Offline

    Balboa7 Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2014
    Mesajlar:
    701
    Beğenileri:
    1.382
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    zamanında spor salonundan kız arkadaş bulmuş biri olarak spor konusunu üzerinden harekete geçmelisin sen boşver burada yok kızın erkek arkadaşı varsa diyenleri erkek arkadaşı varsa zaten kibarca rededer merak etme bunda senin suçun yok yer mekan fark etmez bir kızdan hoşlanıyorsan harekete geçeceksin belki tanışacağın kız hayatının aşkı olur ben şahsen hayatımın aşkını bulmuştum spor salonunda ama kız zengindi kültürlüydü sporcuydu bende maddi açıdan artık daha dikkatli olmam gerektiğinden ayrıldım neyse kendi dertlerimle sıkmamayım insanları git konuş şansını dene unutma girişken korkusuz insanlar kazanır bu hayatta
     
    mericboss99 bunu beğendi.
  17. facelessman
    Offline

    facelessman Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Adam begenmis hoslanmış öyle seçmiş zaten bundan kime ne


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    mericboss99 bunu beğendi.
  18. fthycl
    Offline

    fthycl Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2012
    Mesajlar:
    30
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    18
    üstad sonuna kadar haklısın o şekilde yaptım zaten mesajımda belirttim
     
  19. mericboss99
    Offline

    mericboss99 Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2014
    Mesajlar:
    334
    Beğenileri:
    197
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Kimsenin avukatı değilim abi.Kmseye de ahlak bekçliği yapmam.

    Üslübum gayet iyiydi ,normal bir şekilde yorum yaptım yorumu tekrar okursanız en ufak bir agrasiflik yok


    Bu benim görüşüm kimseyi ilgilendirmez , siz görücü usulü evlenebilirsiniz kimse size karışmaz,ancak bırakın da insanlar sokakta gördüğü birinden parktaki birinden spor salonundaki birinden hoşlanabilsin.İzdivaç programına çıkıcak hali yok insanların sevgili bulmak için.Konuyu açan üyenin kötü niyeti olduğunu düşünmüyorum hoşuna gitmiş medeni bir şekilde sohbet eder kızla anlaşırsa devam ederler.
     
    JauneRouge ve Balboa7 bunu beğendi.
  20. neshter_90
    Offline

    neshter_90 Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2009
    Mesajlar:
    98
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    28
    Yer:
    istanbul
    "Seviyosan git konuş kanka" thats the unchanged rule
     

Sayfayı Paylaş