Koşu Bandında Dikey Eğim Koşmak

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve mky212 tarafından 12 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. mky212
    Offline

    mky212 Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2013
    Mesajlar:
    92
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    18
    Yer:
    Istanbul
    Koşu bandında hergün 30-45dk kadar 8.5 dikey eğim ve 7.5 hızı ile koştuğumda daha fazla (yaklaşık 370)kalori yaktığımı görüyorum.

    Bir arkadasım dikey koşmamın belinde veya diz eklemlerinde sorun yoksa koşabilirsin dedi.Dikey koşmam kas kaybına neden olur mu?

    Bu konuda görüşlerinizi yazarsanız sevinirim.
     
  2. SiR_Arawn
    Offline

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.326
    Beğenileri:
    841
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Dikey koşman biraz daha zorlu olur sadece pek bir kas kaybı olmaz.Kalori farkı şu mantıkla çözebilirsin zaten yer çekimine biraz daha ters bir açıda koşuyorsun yani yokuş çıkmak ile düz bir zeminde yürümek nasıl zorluk farkı oluşturuyorsa koşubandıda aynı misel daha fazla zor oluşu vücudun biraz daha fazla kalori yakımına sebep oluyor.Kas kaybı cardioyu aşırıya kaçmazsan olmaz.45 Dkyı bence geçme..
     
    mky212 bunu beğendi.
  3. pasha1050
    Offline

    pasha1050 Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    80
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    8
    Yer:
    İstanbul
    7ye alarak diket yürüyün 9da koşun ama düz olsun koşu bandınız dikey koşmanın bir anlamı yok baldırlarınıza diz kapagınıza daha fazla yük biner sakatlanma riski olabilir..
     
    mky212 bunu beğendi.
  4. mky212
    Offline

    mky212 Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2013
    Mesajlar:
    92
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    18
    Yer:
    Istanbul
    Dikey koşma esnasında sol diz kapaklarında biraz sıcaklık hissetmişdim.Bundan sonra düz koşu yapmak daha doğru olacak :)

    Tşkler,
     

Sayfayı Paylaş