KOŞU BANDI vs. ELİPTİK BİSİKLET vs. KONDİSYON BİSİKLETİ

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve eci vici vokke tarafından 26 Temmuz 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. eci vici vokke
    Offline

    eci vici vokke Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2013
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Daha iyi bir yağ yakımı için hangi alet daha yardımcı olur ? Ve de günde kaç dakika
     
  2. dhardhar
    Offline

    dhardhar Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2009
    Mesajlar:
    65
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    0
    bence hangisi daha iyi yağ yakardan önce hangisi senin sakatlanmana daha az yol açarı sorgulaman iyi olur?

    aynı sürelerde farklı sonuçlar elde edersin ama tahminimce hele bir de kötü bir koşu bandında dizlerini fizik tedavilerde toplarsın.

    eliptik üst kolları da çalıştırıyor bence bisiklet ile bunu denemelisin. Ben ne zaman koşu bandından insem dizlerimde yük hissediyorum ki tanıdığım bir çok kişi var dizlerinden problem yaşayan.
     
    Kareteciadam bunu beğendi.
  3. mmayg
    Offline

    mmayg Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2012
    Mesajlar:
    222
    Beğenileri:
    123
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    masabaşı iş
    ağırlık çalışmalarından hariç , günde 30 dakikadan az olmayacak şekilde dik kondisyon bisikletine tempolu binsen ve normal yasamında da bol bol da tempolu yürürsen yeterli olur. ben oyle yapıyorum, beslenmeye dikkat ediyorum, boyum 1,80 ,78 kgyim ,yağ oranım yuzde 9 larda.buralara yuzde 14 yağ oranı ve 93 kg den düştüm. kosu bandı yorucu oluyor ,bir de benim ayak bilek eklemlerimi çok zorluyor.. dısarıda bir yere yetisecekmiş gibi tempolu yurursen de kosu bandının islevini görür.
     
  4. dhardhar
    Offline

    dhardhar Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2009
    Mesajlar:
    65
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    0
    katılıyorum.
    güzel bir yorum.
     

Sayfayı Paylaş