kilom boyum aldıgım besinler ve baslayalım 1 hafta oldu. tavsiyeleriniz.

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Fatih_31 tarafından 16 Mart 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Fatih_31
    Offline

    Fatih_31 Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2009
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    s.a. üstadlar.benım boyum 1.71 ve kilom 91 20 kilo gibi bir fazlam var spora yazıldım.1 hafta oldu baslayalım ve 1 aylık sbt programdan yaptırdı hoca bize.genellikle kosu agırlıklı oluyor sporum.10dk kosu sonra twist bacak kaldırma.düz göğüs lat pres kürek su bacakla agırlık kaldırma adını unuttum.kelebek yok bende ama yapıyorum :)dambılla enseye indirme ayak karna cekis bi alet vardı yaslanıyorsun iyice arkaya yandan ayarlıyorsun sonra iler geri gidiyorsun mekik tarzı :) bisiklet esneme hareketi yapıyorum sonra mekik ve 5dk tempolu kosu yapıp bitiriyorum.üniversite okudugumdan dersler cok yogun benim.sabahları kahvaltılık gevrek yiyorum çikolatalı süt ile karıstırıp yanında meyce suyu öğle okul ne cıkarırsa ama et veya tavuk muhakkak :D aksamda ekmeksiz corba pilav olursa etli yemek yiyorum yine.ben 1 hafta oldu ama ağrılarım hiç yok denilecek kadar.bi defa olmustu 2.gün ondada kas gevşetici attım geçti :) düz göğüs hareketinde 16kg kaldırıyorum baslangıcta bilmiyorum fazlamı ayrıca o ayakla oturup ağılrlık kaldırmada 25kg ile basladım.temel sorularıma gelecek olursak

    1)ben ilk göbekten kurtulmak istiyorum.günlük 2km kosma 500m 60-70 derecelik özellikle bayırlarda halı saha macları yapıyorum min 2 günde 1 ve sürekli depar atmaya calısıyorum.taca cıkan topu bile ben alıp rakibe veriyorum :D bildiğim kadarıyla mekik ile göbek erimezmis diyorlar peki ne tür hareketler yapmalıyım.
    2)sizce programda eklenmeli hareketler varmı özellikle kac kilo agırlık kaldırmalıyım.
     
  2. Fatih_31
    Offline

    Fatih_31 Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2009
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    cevap veren yokmu
     
  3. gencbarmen1
    Offline

    gencbarmen1 Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2009
    Mesajlar:
    57
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    fazla ağırlık kaldırmanın kilolu insanlarda zayıflatıcı etki yaptığını duymuştum.abartmadan tabi.yağlı yiyecekleri hedeflediğn 20 kiloyu verene kadar bitirmeni tavsiye ederim.kardio olarak ısınmak için bisiklet ardından koşu tavsiye ederim.bu arada hocanın vermediği hareketleri yapma bence.bu arada 2 çikolata = metabolizmanın günlük yaktığı kalori desem sanırım anlarsın demek istediğimi. bisküvi çikolata gibi abur cubur şeyleri kolayı alkolü cipsi kızartma ve hamur işi tarzı şeyleri kesmen yararına olacaktır.kolay gelsin
     

Sayfayı Paylaş