Kiloluyken Body Yapmak.

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve atanerber tarafından 15 Ekim 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. atanerber
    Offline

    atanerber Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    123
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Bursa
    Öncelikle Herkese merhaba Benim yaşım 16 boyum 1.73cm Kilom 97.

    Şunu belirteyim boyumun 1.73cm ve kilomun 97 olmasına rağmen iri bir duruşum yok.Kilomun çoğunluk bölümü bacakta bacaklarım biraz kalın normalın biraz üstünde :D Ama kilomun çoğunluk kısmının kas olduğunu düşünüyorum çünkü benim gibi kilolu arkadaşlarım var boylarım yakın kilomuzda yakın fakat onlar benden daha iri dev gibiler :D Neyse asıl konuya gelelim :)

    Ben Kilo veremiyorum insülin direnci vs bir sürü şey var bu yüzden veremiyorum.
    Yine buna benzer bi konu açmıştım ama istediğim bilgiyi alamadım.Forumuda oldukça gezdim:)

    Ben Bu halde Hacime girsem olmazmı + ve - yöneleri ne olur bu konuda tecrübeli kişilerden yorumlarını bekliyorum şimdiden Teşekkür ederim:)
     
  2. mehmetanil
    Offline

    mehmetanil Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1.958
    Beğenileri:
    2.272
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    avukat
    Yer:
    Beşiktaş-İSTANBUL
    sanırım senın benzer konu baslıgına ben yazmıstım gene yazayım :D yardımcı olur ınsallah. sımdı hem kaslı hemde yagsız bır vucut ıstıyorsun buna gıden 3 yol var. bırıncısı yag yakıp hacım almak ıkıncısı hacım alıp yag yakmak ucuncusu ıse hem yag yakıp hemde hacım almak. bunlarla ılgılı forumda bır cok konu ve msj var bunları okursan aklındakı soru ısaretlerı gıdecektır ama genede gıtmesse ben söle yapmak ıstıyorum de msj at hem ben hemde forumdakı herkes sana yardımcı olmak ıcın az cok ne bılıosa paylasırlar. özellıkle bu konuda tecrubelı abılerımızın fıkırlerınıde alırsın
     
    atanerber bunu beğendi.
  3. atanerber
    Offline

    atanerber Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    123
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Bursa
    Mehmet sanırım isim :) mehmet abi ilk mesajada sen cevap vermiştin. benim izlemek istedigim yol 1. yol hacim alıp yağ yakmak ama avantajı ve dezavantajı diğer seceneklere göre ne olur onuda iza edersen çok sevinirim :)
     
  4. mehmetanil
    Offline

    mehmetanil Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1.958
    Beğenileri:
    2.272
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    avukat
    Yer:
    Beşiktaş-İSTANBUL
    önce hacım alıp kaslanıp sonrada yaglarını erıtmek ıstıyorsun. sımdı bunun su zaman ıcınde baktıgımızda en buyuk avantajı kıs ayının gelmesı ve hacım zamanı ıcın uygun olması genelde bulk hacımlenme denılen hadıse kıs aylarında gerceklesır. bu yönden hacım calısması ıcın sanslı zamandasın ancak asagı yukarı bır 20 kg fazlan var. hacım calıstıktan sonra kıs bıtıp yaz geldıgınde defınısyona basladıgında yag yakarken ıster ıstemez cok azda olsa kas kaybı olusacak. yanı 20 kg yag yakarken sen 2 3 kg de kas atarsın vucuttan eger cok dıkkatlı muntazam veduzenlı yapmassan . ee zatn bulkta aldıgın 2 kg kasıda o arada yakacaksın:D bana kalırsa hem yag yak hemde hacım calıs sabahlar erkenden kardıyonu yap cok karbonhıdrata asılma aksamlarıda ınsülin ı arttırıp hacım calıs bence en ıyı sonucu bu sekılde alırsın. bu durumda kas kaybı mınımıma ıner hatta 200 300 gram olur olmaz derı sarkması yasamassın ben yasadım cok kötu bır durum:D ve zayıfladıktan sonra bır daha aylarca hacım ıcın ugraqsmassın .d kararsenındır:D
     
    atanerber bunu beğendi.
  5. atanerber
    Offline

    atanerber Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    123
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Bursa
    Sabah erken spor yapmam imkansız. sabah 7.30 da okula gidiyorum öğlenden sonra 4.30 da geliyorum spor solunana gitmem 19:00-19:30 oluyor. Aslında yağ yakmam hangisinde daha kolay olur ilk önce hacimde kilo yakmam daha kolay olacaksa giden 2kg kas olsun tekrar yaparız inş sorun değil :)
     
  6. mehmetanil
    Offline

    mehmetanil Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1.958
    Beğenileri:
    2.272
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    avukat
    Yer:
    Beşiktaş-İSTANBUL
    hımm o zaman söle yapacaksın önce kardıyo sonra body antrenmanı ama ondanda cok buyuk fayda alamassın o zman önce yag yakımına gıt vg de calıs ama hacıme yönelık degıl yanı fazla agırlık az tekrar degılde az agırlık fazla tekrar yap. 2 kg kas öle hemen alınsa keske herkes mr olimpia olurdu en ıyı zamanda ayda 500 -700 gram kas alımı ıdeal denılıyor :D 2 kg 3 ay eder:D
     
    atanerber bunu beğendi.
  7. atanerber
    Offline

    atanerber Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    123
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Bursa
    ben bunu hocamlada konuştum 10kg versen yeter dedi sonra hacime geçersin dedi yani fazla bi kilo verme amacım yok bi 9-10kg versem bida kim ne derse desin hacim yapıcam zaten. işte en kısa sürede nasıl verebilirim DR.Atkins'in karbonhidrat diyetini uygulamayı "düşünüyorum kesin bişey yok" yani aklımda yüzlerce soru işareti var ne yapsam kararsızım :D
     
  8. mehmetanil
    Offline

    mehmetanil Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1.958
    Beğenileri:
    2.272
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    avukat
    Yer:
    Beşiktaş-İSTANBUL
    valla bende kıloluydum. sen bır 10 kg versen cok rahatlarsın ama genede kurtarmaz senı göbek gıtsın dıyorsan en kaba tabırı ıle kılon boyunun altıında olacak :D bence sen önce yag yakımına basla yag oranın %14 15 lere gelsın basla hacıme ama karar senın bu benım fıkrımdı:D
     
    atanerber bunu beğendi.
  9. atanerber
    Offline

    atanerber Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    123
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Bursa
    Mehmet abi baştan güzel güzel anlatıyosun cümlenin başında he iyi güzel diyorum sonunda bu benim fikrim felan diyosun orda gidiyorum ben :D benim kilomu o kadar indirmem İMKANSIZ abi mümkünatı yok :D
     
  10. mehmetanil
    Offline

    mehmetanil Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1.958
    Beğenileri:
    2.272
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    avukat
    Yer:
    Beşiktaş-İSTANBUL
    sonuc olarak ben antrenör degılım kımseye yanlıs bılgı vermek ıstemem. bu yazdıklarım benım kendı tecrube ederek yasadıklarım ve forumu okuyarak ögrendıklerımden ıbarettır. ben sana hangısını yaparsen neler olur seklınde bılgılerı bılgıdım kadarı ıle anlatırım hangısını secmek sana kalmıs :D
     
    atanerber bunu beğendi.
  11. atanerber
    Offline

    atanerber Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    123
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Bursa
    Sağol abi yardımların için teşekkür ederim. Yinede aklımda bir soru olursa danışırım sana ö.m atarım iyi akşamlar :)
     
  12. mehmetanil
    Offline

    mehmetanil Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1.958
    Beğenileri:
    2.272
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    avukat
    Yer:
    Beşiktaş-İSTANBUL
    insallah azda ola yardım edebılmısımdır sana sımdıden kolay gelsın.
     

Sayfayı Paylaş