kilo vermek

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve annenevdeyok tarafından 22 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. annenevdeyok
    Offline

    annenevdeyok Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2012
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    abilerim merhbalar . yaşım 14 ve 3 aydır fitness'le uğraşıyorum. kollarımın güçlendiğini ve hafiften göğsümün şiştiğini hissediyorum. fakat kilo verememişim.boy 1.80 kilo 88 sizce bu iyimidir ? bu boya kaç kilo gerekir? protein tozu kullancaktım fakat yaşım küçük diye kullanmadım, kullanmalı mıyım ?bana proteinli ama kalorisi düşük besinleri söyler misiniz ?ne yemeliyim ? 2 öğün yemek yiyiyorum , bununu yanlış olduğu biliyorum. kaç öğün yemeliyim ? yardımcı olabilirseniz sevinirim[/I]
     
  2. mbcoskun1
    Offline

    mbcoskun1 Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    8
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Antalya/Konya
    Yazını anlamak için baya uğraştım sayende :) keşke normal yazsaydın..

    Boyuna göre kilon fazla tabikide bende 1.80 im 82 kiloyum ve hala yağlarım var senin kemik yapın nasıl bilmiyorum iri kemikliysen 77-78de bırak eğer kemiklerin inceyse 73-74 kiloya falan in belki daha aşağıya ama yaşın küçük uzarsın o sorun çözülür..

    Protein tozu dediğimiz şey tavuğun haşlanmışının toz halini düşün hiçbir zararı yok yaşınla alakası olacağını sanmıyorum imkanın varsa kullanabilirsin..doğal yollarlada alabilrsin haşlanmış tavuk göğsü , haşlanmış tavuk , balık , et bunları yemeni tavsiye ederim protein deposudur bunlar..karbonhidratta tüketmelisin sabahları lifalif yulaf kepekleri olur alışveriş merkezlerinde onlardan alıp sütle kahvaltıda içebilrisin enerji verir 40-50gr arası idealdir..

    Benim sabah kahvaltım 40 gr yulaf sütle ve 2 ya da 3 yumurtadır her zaman.. sende onu kendine göre ayarlarsın
     

Sayfayı Paylaş