kilo vermek istiyorum bıktım artık

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve hasan emre gürkal tarafından 17 Eylül 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. hasan emre gürkal
    Offline

    hasan emre gürkal Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    arkadaşlar ben 17 yaşındayım 88 kilo 1.83 boyundayım bundan 3 sene önce romatizma hastalığım olmuştu ve verilen ilaçlar yüzünden 10-12 civarı bir kilo aldım yani artık bayağı bi kiloluyum 3 senedir böyleyim ve gerçekten sıkıldım bu işten yağ oranım %25 kilo 88 boy 1.83 sizden istediğim şubat tatiline kadar istediğim kilo olmasada hedefim 75 ancak zamanla kilo vermek daha sağlıklı sizden istediğim şey iyi bir antrenman programı ve diyet birde spor salonuna yazıldım 4 gündür gidiyorum ancak ne yapacağımı pek bilmiyorum sizden iyi bir diyet ve spor programı rica ediyorum umarım yardım edersnizi
     
  2. BisikletciMert
    Offline

    BisikletciMert Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2012
    Mesajlar:
    954
    Beğenileri:
    135
    Ödül Puanları:
    53
    Önce iyi bir kardiyo ve diyetle kilo ver sonra fitnesa başla spinning derslerine katıl mekik şınav çek
     
  3. Eresbos
    Offline

    Eresbos Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    882
    Beğenileri:
    546
    Ödül Puanları:
    103
    Yer:
    istanbul
    gittigin salonda spinning dersi varsa katil :D agirlik calismasindan sonra 20dk kardio calis.

    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     
  4. egemennn
    Offline

    egemennn Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.908
    Beğenileri:
    1.727
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Edirne --- Çanakkale
    merhaba romatizma için geçmiş olsun..haftada 2 gün kardiyo 3 gün ağırlık çalışması ile hedefine ulaşabilirsin yada 3-4 gün ağırlk calısıp antrenman sonlarında 20-30dk kardiyo yapabilirsiniz sadece kardiyo yapmak hata olur bence.kardiyo çalışmalarını HIT tarzında yapabilirsiniz yani ağırlıkta calısılmalı.ağırlık çalışmasıda cok önemlidir yağ yakımında ve fullbody tarzında yapabilirsin http://www.bodyforumtr.com/threads/tüm-vücut-antrenman-sistemi-program-İskeleti-full-body-workout.87298/
    yada bunlara göz atabilirsiniz
    http://www.bodyforumtr.com/threads/body-buildinge-yeni-başlayanlar-İçin-program.4738/
    http://www.bodyforumtr.com/threads/vücut-geliştirmeye-yeni-başlayanlar-İçin-1-2-program-yapılış-şekli.8672/

    beslenme içinde bunu kendiniz oluşturaiblirsiniz internetten günlük kalorinizi öğrenip http://iifym.com/iifym-calculator/ buradan 500 azaltarak günlük devam edebilrisiniz mesela 2500 ise 2000 kalori alırsınız günlük
    protein 2 2.5 gr kg başına
    karbonhidratı tamamen azaltmayıp en fazla 100 alabilirsiniz
    kaliteli yağlar kullanın zeytinyağı kuruyemiş vs..

    antr öncesi acı sekersiz kahve öneririm
    ayrıca gün içindede yeşil çay öneririm yağ yakımında etkili olabilir
     
    doxux ve Eresbos bunu beğendi.
  5. hasan emre gürkal
    Offline

    hasan emre gürkal Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    bu kadar detaylı bir yazı için çok teşekkür ederim ancak attığın kilo hesaplama sitesi benim ingilizcemi aşar :D benim istediğim vücut yapmak değil şu anda şubat tatiline kadar yani 4 ay var 4 ayda 75 kiloya inmek istiyorum bana bunun için yardımcı olursan teşekkür ederim https://www.facebook.com/hasan.gurkal ayrıca burdan bana daha detaylı yardımcı olursan çok sevinirim dostum
     
    egemennn bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş