Kilo vermek isteyenlere ipuçları

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve sansar54 tarafından 27 Şubat 2014 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. sansar54
    Offline

    sansar54 Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2013
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    13
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Sakaya
    Başlıktan anlayacağınız üzere kilo vermek isteyen arkadaşlar bu dediklerimi uyguladıkları taktirde metabolizmasını hızlandırıp kilo verebilir :)

    * Güne spor ile başlayın, kalktığınızda yapacağınız 10 dakika spor gün boyu metabolizmanızın hızlı çalışmasını sağlar. Mesale ben her sabah kalktığımda streching(esneme) hareketleri ve mekik, şınav, barfiks vs vs. yapıyorum.

    *Günde en az 2 litre su içmeyi ihmal etmeyin, bu diyetinizde çok önemli bir yer kaplar.

    *Eğer evinizde veyatta iş yerinizde asansör varsa kesinlikle asansör yerine merdivenleri tercih edin.Sadece günde 12 kat merdiven çıkarak 4 ayda 1 kilo verebilirsiniz.

    *Yemeklerinizi azar azar ama sık bir şekilde tüketin.Mesela günde toplam 2 meyve yeme hakkınız varsa hepsini akşam yemek yerine birini kahvaltı ile öğle yemeğiniz arasına diğerini ise öğle yemeğinizle akşam yemeğiniz arasında yemeniz metabolizmanızın hızlı çalışmasını sağlar.

    *Meyvelerin suyunu sıkıp içmek yerine, onları yiyerek tüketin.Bu hem sizi daha uzun süre tok tutucak hemde sindirimleri sırasında size kalori harcatacaktır.

    *Vücuttaki kas oranınız ne kadar fazla ise vücudunuz o kadar fazla kalori harcar.Kas oranınızı arttırıcak sporlara yönelin.

    *Her gün serin bir duş almayı alıskanlık haline getirin bu size günde fazladan 100 kalori yaktırıcaktır.

    *Şekersiz yeşil çay metabolizma hızınızı arttırarak size gün boyu extradan kalori verdirtir.

    *Kan şekerinizi hızlı yükselten gıdalar çok daha sık acıkmanıza neden olacak ve diyetinizi çok daha zor bir hale sokacaktır.Özellikle şekerli, beyaz unlu ve beyaz pirinçli gıdaları tüketmemeye çalışın.

    *Bir kerede 30 dakika spor yapmak yerine günde 3 defa 10 dakika spor yapmak size daha fazla kalori harcattıracaktır.

    *Yemekler ile birlikte sade soda tüketmeniz gözle görülür bir şekilde diyetinize yardımcı olacaktır.

    *Uyumadan 3 saat önce kesinlikle bir şey tüketmeyin.

    *Acı baharatlar metabolizmanızın hızını arttırarak hazım süresince daha fazla enerji yakmanızı sağlarlar.

    *Proteinler hazmı en zor besin türüdür.Proteinden alınan kalorilerin yaklaşık %30'unu hazmederken harcarsınız.Hazmı en kolay besin ise karbonhidrattır.Bu yüzden diyetlerinizde karbonhidrat kullanımı en aza çekip onun yerine protein tüketmenizi öneririm.

    *Diyetiniz süresince alkol almayın.Eğer canınız çok çekiiyorsa o akşam dans ederek daha fazlasını verin. 30 dakika dans = 500 ml bira

    *Vucudunuzdaki büyük kasları çalıştıran egzersizleri yapmak size çok daha fazla enerji harcatır.Özellikle üst bacak kaslarınızı çalıştıracak antremanlara yoğunlaşın.

    *Günde en az bir kase yoğut tüketin göbekteki yağların %81 yoğurtla eridiği ortaya çıkmıştır

    *Ve en önemli şey asla inancınızı kaybetmeyın!

    Bir teşekkürü umarım çok görmezsiniz :):)
     
    flyod ve Jupra bunu beğendi.
  2. shaq
    Offline

    shaq MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    21 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.426
    Beğenileri:
    1.575
    Ödül Puanları:
    123
    Değerli üyemiz;
    Konu başlığınız kilitlenmiştir.

    Kilitlenme sebebi ;

    * Günlükler bölümüne açtığınız başlık günlük niteliğinde değildir.10.07.2011 tarihinde yapılan duyuru gereği günlükler bölümüne açılan başlıklar artık doğru bölüme taşınmamakta ve içeriğine bakılmaksızın kilitlenmektedir. (ayrıca bkz : Forum Kuralları Madde-26)

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız!
    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş