Kilo Vermek İçin Yapılması Gereken Çalışmalar Nelerdir?

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve ApocalipY tarafından 26 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. ApocalipY
    Offline

    ApocalipY Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba beyler ben 17 yaşındayım.Boyum 1.70 kilom ise 85 . 2 senede bira ve cips sayesinde baya büyük bi türk kası elde ettim. 3 hafta önce spora başladım haftada her gün spor salonuna gidiyorum. 1 saat aralıksız kardio ve 30-45 dk kadar ağırlık çalışıyorum.Okuldaki beden eğitimi hocamız yağ yakmak istiyorsan ağırlık çalışma dedi salondaki hocam ise ağırlıkta çalışmalısın diyor. Çalışma sistemim ne şekilde olmalı? L-carnitin kullanmalımıyım? ( bazı l-carnitin kullanan arkadaşlarım terde ve nefeste keskin bir balık kokusu oluştuğunu söyledi ki balıktan ve kokusundan nefret ederim) Tavsiye edebileceğiniz bir çalışma sistemi varmı yağları eritmek için? Şimdiden teşekkür ederim.Sayğılarımla

    Not: Çalışma sistemimi de yazmakta fayda görüyorum doğrusunu yanlışını sizden bekliyorum

    1.Gün 1 Saat Kardio ( 20 dk kondisiyon bisikleti 20 dk koşu bandı 20 dk tekrar bisiklet)
    Gögüs Pres : 35 Kg 15x2 Tekrar
    Omuz Açma : 5 Kg Çift dumbel 15x2 Tekrar
    Sırta Çekme : 35 Kg 15x2 Tekrar
    Karna Çekme : 25 Kg 15x2 Tekrar
    Omur Çalışması : 3 Kg Çift dumbel 15x2 Tekrar
    Omuz Press : 20 kg 15x2 Tekrar
    Tek Dumbel Arka Kol Çalışması : 5 Kg Sağ Kol 15x2 Tekrar Sol Kol 15x2 Tekrar
    Ön Kol Bar : 15 kg 15x2 Tekrar
    Arka Kol Makinası : 20 kg 15x2 Tekrar

    2. Gün 1 Saat Kardio ( 20 dk kondisiyon bisikleti 20 dk koşu bandı 20 dk tekrar bisiklet)
    Bacak Pres : 40 kg 15x2 Tekrar
    Arka Bacak : 25 kg 15x2 Tekrar
    Ön Bacak : 25 kg 15x2 Tekrar
    İç Bacak : 60 Kg 15x2 Tekrar
    Dış Bacak : 50 kg 15x2 Tekrar
    Calf : 20 kg 15x2 Tekrar
     
  2. joker23
    Offline

    joker23 Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2008
    Mesajlar:
    230
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    0
    Bu yaşta bira'ya başlamakla en buyuk yanlışı yapmışssın arkdaşım forumda tüm sorunların yanıtı var .karnitinin sana şu raddede faydası olmaz cok erken bekle bıraz hemen cevaplar gelmeye bılır sıkılmadan gunluk kontrol etmelısın bu başlığını başarılar...
     
    ApocalipY bunu beğendi.
  3. super_hornet
    Offline

    super_hornet Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    202
    Beğenileri:
    50
    Ödül Puanları:
    0
    ağırlık çalışırsan bu yaşta boy uzaman durabilir tabi boyundan memnunsan bilemem : )

    özellikle bacak presten dolayı boy uzaması duran ve bin pişman olan bir arkadaşı geçen gün okudum bu forumda...

    sıkı bir koşu yüzme gibi kardio denen programlar sana yeter bence
     
  4. Tormentorius
    Offline

    Tormentorius Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    173
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    0
    carnitine bende herhangi bir koku yapmadı.. ama 3 haftada kullanmanı gerektirecek bir ürün degil, zaten mucizeler de yaratmıyor.. kola, pizza, burger ,alkol , aşırı ekmek ve çok yağlı yiyeceklerden uzaklaşıp haftada 3 gün kardio yapsa bile yeni başlayan bi kişi için yeterli olabilir bence.. (ben öyle başlamıştım ve baya aşama kaydetmiştim, kilo olarak eksilmedim çünkü çok yemek ve protein alıyordum, ama çok çalıştığım için aşıırı sıkılaşma yaşadım ve çok kilolu gözükmüyorum. ) Bir süre sonra tabiki bu çalışma ve yemeklerdeki kesinti artık seni tatmin etmeyecekttir. Belki bu duruma geldiğinde carnitine daha etkili olabilir. Bu forumda çok uzman kişi var tabiki onlar daha iyi bilecektir fakat bence ilk başlarda öyle uzman diyetlere, kendini çok yormana ve carnitine'e gerek yok..
    Ayrıca cardio'nun üstüne ağırlık çalışması da yapıyorum ve bir zararını görmedim. Tabi ki aldığın besinlerle kendini dengelemelisin yoksa herşeyin fazlası zarar..
    Bir de, super hornet in dediği gibi, 17 yaşında boy uzaması erkeklerde devam edeceğinden, senin için zararlı olabilecek bazı hareketler var, antrenorunle bunun hakkında konuşmanı öneririm, ayrıca forumda da böyle bir konu olacakti. Sanirim 13 yaşındakiler için BB gibi bir konuydu, orada boy uzamasına etki eden ve etmeyen hareketleri bulabilirsin diye tahmin ediyorum. Sen yine de bir arat forumda doğru konuyu bulabilmek için.
    ( çoğu kendi deneyimimdir, bilimsel olarak yanlış olabilir, ben de yeni sayılırım :) )
    İyi günler..
     
    Son düzenleme: 5 Eylül 2009

Sayfayı Paylaş