Kilo verme ve Vücuttaki Yağ Oranı

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve onursonmez tarafından 9 Temmuz 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. onursonmez
    Offline

    onursonmez Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar öncelikle merhaba. 21 yaşındayım 1.80 boyum var 94 kiloyum. Vücudumdaki yağ oranı ise %25 . Özellikle göğüs bölgemde ve belimde aşırı şekilde yağlanma var. Vücut tipim dolayısı ile öne doğru bir göbek yerine yana doğru belimden ve özellikle göğüslerimden kilo alıyorum. Jinekomasti var mı şüphesiyle doktora gittim ve olmadığını öğrendiğimde rahatladım. Metabolizma hızım ise 2500 civarında. Yani hızlı kilo alıp hızlı kilo verebiliyorum.

    2 senelik bir kick box geçmişim var. Vücut geliştirmeyi ise 6 ay yaptım. 2 senedir sporumu sadece halı saha maçlarından halı saha maçlarına yapıyordum :) Şu an spora tekrar başladım. Spor yaptığım günler L-Carnitine 3000 mg + Hydroxycut Hardcore X Stix x2 + Multipower Double Effect Caps x3 + Chrome Hapı x2 kullanıyorum.

    Sizlere bir kaç sorum olacak.
    - Antrenmanlarda ne gibi bi yol izleyebilirim?
    - Kullandığım ilaçlar sağlığıma zararlı mı?
    - Cardio programım ne olabilir?
    - Cardio'nun yanında ağırlık çalışmam vücudumda kütle artışı yapar mı?
    - Ek bir besine ihtiyaç duyarmıyım?
    - İşim sebebiyle düzenli bir diyet programı uygulayamıyorum ne yapabilirim?
    - Kilo verirken kas kütlemin azalmaması için kullanabileceğim bir ilaç var mı?
     
    Son düzenleme: 9 Temmuz 2013
  2. muti5757
    Offline

    muti5757 Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2011
    Mesajlar:
    498
    Beğenileri:
    303
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenciyim
    Merhaba öncelikle sorularını tek tek cevaplayayım

    1-Antrenmanlarını malum yağlı olduğun için az ağırlık çok set olarak uygulamını şiddetle öneririm yağları parçalamak adına bir nebzede olsa yardımı dokunur.

    2-Kullandığın supplementlerin sağlığa net olarak zararı varmı ya da yokmu bununla ilgili net bir bilimsel açıklama ya da delil yoktur bence yediğin hamburgerden içtiğin koladan daha zararlı olduğunu düşünmüyorum

    3-Cardio programın şöyle olabilir ağırlık çalışmasından önce 15 dk bisiklet 15 dk ile 30 dk arası bir yüksek tempo bir alçak tempo şeklinde koşu bandında koşmanı tavsiye ederim yani bir 10 km hızla yoruluncada onu 6 lara çek yürürken dinlenirsin terini silersin felan ayrıca 3 gün ağırlık antrenmanına girmeni öneririm onun haricinde 2 gün ek olarak sadece bisiklet ve koşu bandı yapmanı tavsiye ederim.Tabiki diyette yapacaksın

    4-Cardionun yanında yaptığın kütle artışı bir anlamda alt yapı oluşturur yani şöyle anlatayım o yağlardan kurtulduğun zaman ağırlık çalışmış halin ile çalışmamamış halin arasında fark olur ağırlıkta çalışman lazım yani.

    5-Şuan için protein tozu amino asit tarzı şeylere ihtiyacın olduğunu sanmam amacın yağ yakmak olduğu için l-carnitine tarzı şeyleri kullanmanı önerebilirim kullanılsada olur kullanılmasada olur sana kalmış birşey

    6-Kesinlikle beslenmene çok dikkat etmelisin %70 beslenme %30 idman diyebilirim sana bu sporda bu konuda sana yardımcı olamıcam kafa yorarsan kendince mutlaka çözümler bulursun.
     
    onursonmez bunu beğendi.
  3. yigitusta
    Offline

    yigitusta Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    36
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İzmir
    eğer kilo vermenin bi aciliyeti yoksa kullandığın takviyeleri 30-45 günlük antremanından sonra kullanmanı tavsiye ederim . ben henüz kullanmaya başalamadım fakat araştırmalarıma göre ( yaklaşık 3 aydır bu forumu takip ediyorum , ayrıyetten internette de araştırdım ) işin ehli olan hocaların tavsiyesi şu yönde " 30-45 gün sporunu yap . hem vücut spora alışsın , hem yakabildiğin kadar yağ yak , verebildiğin kadar kilonu ver . ondan sonra takviye al ki adı üstünde TAKVİYE "

    sen zaten 30-45 gün sağlıklı beslenmeyle ve yeterli bi cardio programıyla 4-6 kg verirsin ( normal bi insan için ) . bunu takviyeyle köpürtmenin , " ben l carnitine , cla fln sayesinde 1 ayda şöyle şöyle kilo verdim " demenin bi mantığı yok ki zaten l carnitine insan vücudunda üretiliyor ve bu kiloda ve 2 yıl aradan sonra tekrar spora başladığından vücudunda yeterli carnitine olduğunu dişünüyorum . 2-3 gün cardio yap , bak nasıl terliyosun :D

    bu nedenle hem sağlıklı kilo verirsin , hem aldığın ürününü mantıklı kullanırsın :)

    benim araştırmalarıma ve tecrübelerime göre tavsiyelerim bunlar arkadaşım , durumunla ilgili genel değerlendirme yaptım , yanlışım varsa düzeltin lütfen

    sağlıklı sporlar ...
     
    onursonmez bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş