Kilo verme adına bilgi almak istiyorum

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve hell1993 tarafından 19 Mart 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. hell1993
    Offline

    hell1993 Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2013
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Öncelikle herkese iyi çalışmalar . Ben 20 yaşında 178 boyundayım . 22 gün öncesine kadar 91.8 kgdım ve bu tarihi not ederek zayıflama yağlarımı eritme hedefim başladı . öncelikle eve aldığım koşu bandıyla haftada 5-6 gün düzenli olarak 45dk-1 saat arası yürüyüş koşu karışık yaptım (tabi koşu yaparken sigara yüzünden tıkanma söz konusuda oldu ama sigarayıda o gün bıraktım) . L-carnitine ile beraber düzenli koşu mekik şınav egzersizleri yapıyorum ve 22 gün ardından 86.6 kiloya düştüm(aslında bu kiloya 2 haftada düştüm fakat sonra bi duraksama oldu) . besin olarak eskiden akşam yemek çok yerdim şimdi akşam 6dan sonra yemiyorum . bol protein az ekmek ve salatayla öğünlerim geçiyor . fakat bi türlü koşu programından memnun kalamadım . özellikle sigara etkisi inanılmaz hala devam ediyor . sizden isteğim metabolizmamı daha hızlandıracak bi koşu bandı programı . duyduğuma göre sık sık hızı değiştirmek metabolizmayı hızlandırıyomuş bu doğru mu ? Koşu bazıları sabah kahvaltıdan önce bazıları sonra yapılmalı diyor bu konu hakkında düşüncelerinz neler ve cla hakkında bilgi almak istiyorum etkisini iyi görür müyüm ? çünkü bunun hakkında çok olumlu olumsuz yorumlar okudum. ve ekstra tavsiye edebilceğiniz program veya başka bişey varsa onlarıda duymak isterim . Şimdiden teşekkürler
     
  2. Burak Can
    Offline

    Burak Can Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2014
    Mesajlar:
    337
    Beğenileri:
    58
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Zayıflamak isteyenler varnitinle birlikte CLA yı birlikte kullanır ve faydası olduğunu herkes söylüyor.

    Kahvaltıdan önce mi sonra mı koşu.Tok karnına spor yapılmaz.En az 1,5-2 saat sonra spor yapılır.

    Metabolizma hızı değişkendir.Herkesin kendine göre bir metabolizması vardır.Bir metabolizmada etkili olan diğerinde olmaz.Diyetisyenlerin bir sözü vardır, metabolizma parmak izi gibidir, sadece o kişiye özeldir.Diğer egzersizlerine de devam et.Ama kaslarını dinlendirmeyi unutma, kaslarını dinlendirmek beslemek kadar önemlidir.

    Bol protein ara öğün yeşillik ama tam olarak nasıl bir beslenme düzenin olduğunu neler yediğini bilmeden yiyecek hakkında tavsiye veremez kimse.Öğünlerine ekleyebileceğin yada çıkarabileceğin o kadar çok şey var ki ne yediğini bilmeden ekle yada çıkar demek zor.Ama temel olarak 3 beyaz, karbonhidrat ve kalorisi yüksek besinler ve kolayı tamamen hayatından çıkaracaksın.Protein ağırlıklı beslenmen güzel, çünkü kasların beslenmezse kas yıkımı olur.
     
  3. alev1907
    Offline

    alev1907 Üye

    Katılım:
    1 Nisan 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bayan
    merhaba
    zayıflamak istıyorum boyum 169, kilom 70. 60 kiloya düşmek istiyorum ama nasıl bilmiyorum
    haftada 3-5 gün tempolu yürümeye başladım. 5 ile 7 km kadar yürüyorum yaklaşık 10km hızla. programlar yükledim teleofuma motive olmak için.
    yediklerimi takip etmek için fatsecret kullanıyorum
    yürüşlerimi takip etmek için nike running programı
    adımlarımı takip etmek için de bi dünya para verip jowbone bileklik aldım.
    sorun şu ki günlük almak gereken kalori miktarını ve nasl bir program uygulamam gerektiğni bilmiyorum.
    umarım bana yardım edersiniz
    teşekkürler
     

Sayfayı Paylaş