Kilo verimi

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve serkank. tarafından 25 Nisan 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. serkank.
    Offline

    serkank. Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar öncelikle hepinize iyi forumlar ben bundan 1 yıl önce bu sene Ocak ayına kadar 110 kilodan 82 kiloya düştüm sonra sınav stresi nedeniyle tekrar sporu bırakma bol yemek yeme sonucu 92 Kilo oldun ve tekrar diyetle beraber spora başlamak istiyorum sizden beslenme programı tavsiyesi ve başta sadece cardio mu yapmalıyım teşekkürler iyi forumlar
     
  2. Shelter
    Offline

    Shelter Üye

    Katılım:
    15 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    99
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Beslenme programı olarak komple program yazmayacağım ama yüksek protein tüketimine çok önem var. Onun dışında sadece kardiyo yaparsan bir süre sonra kastan yakarsın ve verdiğin kiloların bir kısmının kas olduğunu görürsün ve bunları toparlamak cidden çok zor. Kardiyoyu ideal zamanda tut yani 30-45 dakika, interval modunda yapmaya çalış. Tavuk göğsü, light ton balığı gibi besinleri spor sonrasında tüketirsen protein eksiğin de kalmaz.
     
    serkank. bunu beğendi.
  3. serkank.
    Offline

    serkank. Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Teşekkür ederim
     
    Shelter bunu beğendi.
  4. Huseyin35
    Offline

    Huseyin35 Üye

    Katılım:
    10 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Cardio ağırlık aynı anda götürmelisin ben sadece cardio denedim kaslarımı kaybettim. Beslenme konusunda Karb ve yağ azalt ihtiyacın olan proteini kaliteli besinlerden aldın.
     

Sayfayı Paylaş