Kilo Veremedim

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve Gökbörü tarafından 2 Eylül 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Gökbörü
    Offline

    Gökbörü Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    istanbul
    Tekrar spora başlayalı 2 ay oldu. 1.77 boyum 84 kilom var. Göğüs-biceps-sırt kaslarım belirginleşmeye başladı. İlk ay 8 gün gidebildim 8gündede 15-20dk kadar kardiyo sonrası spor yaptım. 2. ayda 10 gün gittim bu sefer 10dk kadar koşuyorum. Fazla yemek yemiyorum hatta az yiyorum.Sabah sadece 2 yumurta .Sonra spordan önce yemek yiyorum küçük porsiyon sonrada spordan gelince yiyorum. Gereksiz şeylerde yemedim ilk ay hiç kilo veremedim.Bu ay bitti sadece 83e düşebildim.Bu ay 2-3 kere dışarda hamburger falan yedim.Onun dışında az yediğim,hatta çok az yediğim günlerde oldu.Neden kilo veremedim anlamadım.Sporda çok fazlada terliyorum,efor harcıyorum ama...
     
  2. pasha1050
    Offline

    pasha1050 Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    80
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    8
    Yer:
    İstanbul
    şimdi şunu bir anlayalım yemek yememek kilo verdirmez günde belirli bi miktar kalorinin altına düştügün anda metabolizma kendini korumak amacıyla kaybı üçte bir oranına indirir ayrıca yemek yemeden efor sarfetmek vucutta geri dönülmez hasarlara dahi yol açabilir ki nitekim agır diyetlerin sonuçlarıda ortadadır kanser dahi ortaya çıkmatadır dikkat li olmakta yarar var.
    Hamburger yememelisin bunun yerine et ye mesela haşlama tavuk falan salata yap bol yeşillikli dardanel tonu boca et üstüne ye afiyetle (gecenin 3 buçugunda agzımın suyu aktı vallahi :)
    Sporda çok terlemekte yag yakıldıgı anlamına gelmiyor hatta bunu üzerine konu dahi açılmıştı sagolsun bir arkadaşımız mükemmel bir derleme yapmış araştır bulabilirsin..
    Bana kalırsa en saglam definisyon dönemi kış aylarıdır ki o makaledede öyle diyordu kendimdende biliyorum 96 dan 78 e düşmüş birisi olarak kış aylarında yag yakımı dahada artıyor soguga baglı olarak vucutta iyice kendini topluyor olay bu kışın definisyon yazın bulk iyi forumlar sabredip daha fazla efor sarfetmelisin haftada 4 yada 5 kere spora git ve oradaki aletleri bıktırmadan çıkma ;)
     
  3. Gökbörü
    Offline

    Gökbörü Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    istanbul
    Az yiyorum ama 3 öğün yiyorum kahvaltı spordan önce ve sonra. Bazen karnım acıkmıyor bir gün sadece bir öğle yemeğiyle duruyorum(spor yapmadığım günler tabi). Peki yağ yqkmak,yağ kütkesini azaltmak için kardiyo şart mı. Ağırlık çalışmak kardiyo kadar etkili değil mi?
     
  4. omerk
    Offline

    omerk Üye

    Katılım:
    16 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    İnsan vücudu 3 ana malzemeden oluşur. Kas, yağ ve kemik. Kemik kütlemizi pratik olarak değiştiremeyiz. Ergenlikte esas formunu almıştır ve yaşlanmaya bağlı olarak yıpranacaktır. Bizim müdahale edebileceğimiz malzeme kas ve yağ kütlesidir. Kas formunu geliştirmenin tek yolu beslenme, dinlenme ve çalışmadır. Yağları yoketmek ise kardiyodan geçer.

    Metabolizmamız kendisini beslenmemize göre ayarlar. Az yemek veya çok yemek tek başına zayıflamak veya kilo almak için yeterli değildir. Aynen bir çömlekçinin tezgahtaki kil hamurunu şekillendirmesi gibi insanın da sahip olduğu kütleyi şekle sokmak için belli bir miktar uğraşmak gerekir.

    Sonuç olarak hepsinden biraz, bu biraz sözcüğünden kasıtı zamanla senin vücudun belirleyecek. Ağırlıkta kıstasın son sette kaldırabildiğin maksimum ağırlık olacak ki bu zaten zamanla artacak. Beslenmede programın sabit olsa da zamanla vücudun protein, karbonhidrat ve yağ dengesine bağlı olarak eksikliğini hissettiği malzemeyi kendiliğinden canın çekecek. Dinlenme sürecini gerçekten hissedeceksin. Eskisi gibi uyuyamama veya uyanamama problemlerin olmayacak.

    Bunların hepsi olacak. İnsan vücudu hayretle baktığımız swiss saatlerden bile daha kusursuz bir mekanizmadır. Ruhun içinde yaşadığı bedeni tanıdığı gün daha mutlu olacaksın. Sadece biraz sabır.
     

Sayfayı Paylaş