Kilo vereceğim fakat sarkmalardan korkuyorum, çözümü nedir?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Bulletproof tarafından 1 Temmuz 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Bulletproof
    Offline

    Bulletproof Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Arkadaşlar öncelikle merhabalar.

    Boyum :171
    Kilom : 81
    Yaş : 21


    Erkek olmama rağmen yağlanma en çok kalça ve bacaklarımda-hatta oldukça yoğun-, son zamanlarda ise hatrı sayılır bir göbeğe sahip oldum :)


    Artık bu koca kalçadan :D kalın bacaklardan ve göbekten bıkmış vaziyetteyim, kurtulmak istiyorum ve kararlıyım. fakat aklıma takılan bir kaç soru var:

    ---Forumda gördüğüm kadarıyla bir çok arkadaş kilo verdikten sonra oluşan sarkmalardan şikayetçi. doğal olarak ben de herkes gibi kilo verdikten sonra vücudumda sarkma olsun istemiyorum(yani olacaksa da minimum seviyede tutmak isterim). Bunun için kilo verirken ne yapmam lazım, nelere dikkat etmeliyim?

    ---Bu biraz klasik bir soru olacak ama kilo verirken kas kütlemi kaybetmek istemiyorum; yani yağları eritmeliyim.amacım sadece tartıda hafif çekip küçülmek değil. Bunun için almam gereken önlemler nelerdir?

    ---Son olarak planım şöyle: yaz tatili içerisinde kilolardan, fazla yağlardan kurtulup fit bir vücuda sahip olmayı düşünüyorum, okul zamanı ise salona gidip vg ye başlayacağım. sonra başlasın kas inşası :) Önerileriniz/eleştirileriniz neler olur?
     
  2. iLLeqaLKinq
    Offline

    iLLeqaLKinq Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    109
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    28
    sen boyuna göre okadar aşırı şişman değilsin. sende sarkma olmaz gibime geliyor.
     
  3. obensaltan
    Offline

    obensaltan Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2012
    Mesajlar:
    357
    Beğenileri:
    196
    Ödül Puanları:
    53
    x günde, 1 ayda kilo verme gibi olaylara girmez isen yavaş verilen senin kilonda birinde sarkma olmaz. yani kiloyu yavaş ver...

    kiloyu yavaş verirsen kas kaybında minimumda olur. hatta dengeyi sağlayabilirsen hem kütle kazanıp hemde yağları atabilirsin uzun vadede. şeker unlu mamulleri sıfırla. protein alımını yüksek tut. karbonhidrat tüketimini 1 tık azalt. cardio yı da bir tık arttırsan bir kaç ay sonra hem kilo verir hem de idman ağırlıklarının arttıgını görebilirsin...
     

Sayfayı Paylaş