kilo almaya çalışıyorum bu yüzden yağlı yağdız ne bulursam yiyorum

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve turkishnationalist tarafından 21 Ağustos 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. turkishnationalist
    Offline

    turkishnationalist Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    merhabalar abilerim,kardeşlerim.2.5 ay önce bu spora başladım ama 15 gün önce ara verdim.3 hafta sonra okul için Çanakkaleye gideceğim ve tekrar başlayacağım.spora başladığımda boyum 1.81 kilo 58di yağ oranı 5.0di 2 ay sonunda bıraktığımda kilo 62 yağ oranı 10 olmuştu.aslında yağ oranım 1.5 ay sonunda 6.5tu bir ara 10 gün ara vermiştim ondan sonra kilom 63den 61e düştü o arada ve yağ oranı arttı 6dan 10 oldu bu bana normal gelmedi.neyse asıl konuya geleyim kilo almaya çalışıyorum bu yüzden her şeyi yiyorum spora başladığımda dikkat edicem yine(başladığımda salonda hoca diyet vermişti uymaya çalıştım tam olmasa da).acaba şimdi doğru mu yapıyorum her bulduğumu yiyerek yağlı veya yağsız dikkat etmeyerek???çünkü kilo almak istiyorum şuan zaten pek dikkat edemem okul başlayınca spora da başlayacağım tekrar o zaman kafamda bazı şeyler var onları uygularım diye düşünüyorum ayrıca forumda yeniyim takip ediyorum özellikle beslenme ile ilgili sayfaları biraz tecrübe edindim inşallah onları spora başlayınca uygulayacağım ama şuan yaptığım doğru mu onu merak ediyorum o yüzden siz tecrübeli abilerim kardeşlerimin yardımlarını bekliyorum teşekkürler şimdiden :)
     
  2. mrkaya
    Offline

    mrkaya Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2013
    Mesajlar:
    151
    Beğenileri:
    58
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Personal Trainer
    Yer:
    İstanbul
    Merhabalar , ne kadar zayıf olursan ol benım dusunceme göre yağlı yağsız , kaliteli kalitesiz ayrım yapmadan yemek dogru degil. Tabii ki imkan oldugu halde bunu yapmak dogru degil. Örneğin ; yiyecek kaliteli bir yiyeceğin yok o sıra git abur cubur al vücut boş kalmaktansa doldur o mideyi. Ama kaliteli karb.yağ , proteinlerle cok ye 2-3 saatte bir yemeğe çalıs. Bu devirde okulda bile yiyebilirsin evden götürebilirsin sandvic vs. Kısacası suan yaptıgın imkanın oldugu halde yapıyorsan yalnştır.
     
  3. Bekci
    Offline

    Bekci Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    3.333
    Beğenileri:
    6.154
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    EU
    Dikkatli yap bunu yaparken,tamam Kilo alman gerekiyor cok zayifsin bunu Kabul ettik fakat abartirda kendini durduramazsan en sonunda nurtopu gibi bir göbegin olabilir,sonrada bu göbegi nasil eritirim demeye baslarsin,o yüzden dikkatli at adimlarini yavas git.
     
  4. turkishnationalist
    Offline

    turkishnationalist Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Sanırım haklısınız biraz göbeğim çıktı bu aralar :( en geç 3 hafta sonra spora başlıyorum o zaman kendime bir beslenme programı yapacağım ama şimdi ne yesem bilmiyorum evde yağsız yemek bulma ihtimalim sıfır neredeyse kendim bir şeyler yapmaya çalışıyorum ama yetersiz.bir de beni bu ara öğünler düşündürüyor okula başlayınca 3 ana öğün tamam onları hallederim ama bana ara öğünlerde yiyebileceğim kolay her yerde ulaşabileceğim kilo aldırmaya yardımcı taşıması kolay kaliteli bir yiyecek söylerseniz bildiğiniz :) ve bu şeker,karbonhidrat falan ne işe yarıyor sanırım şeker ve yağdan uzak durmak karbo ve protein ağırlıklı beslenmek gerekiyor yanılıyor muyum??
     

Sayfayı Paylaş