Kilo Almak Ve Vücut Geliştirmek

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve Mystheman tarafından 18 Mayıs 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Mystheman
    Offline

    Mystheman Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Herkese merhabalar. Foruma yeni kayıt oldum konu başlıkları ile ilgili bilgim olmadığı için konuyu buraya açtım.

    Öncelikle 16 yaşındayım ve boyum 1.75 kilom 57. Çocukluğumdan beri zayıf bir insandım ve hala zayıfım aslında. Ancak 1 ay öncesine kadar 50 kilo iken 1 ay azim ile 7 kilo aldım. Bu 7 kiloyu alırken de evde her gün zaman buldukça belirli hareketleri yaparak vücut geliştirmeye merak sardım. Şu an vücudumda hafiften şekillenmeler meydana gelse de aldığım kilo belli olmuyor ve hala aynı gözüküyorum. Metabolizmam çok hızlı ancak aldığım kiloyu tutabildim. Bununla ilgili olarak kilom neden belli olmuyor yaptığım geliştirme hareketleri ile ilgisi olabilir mi yardımcı olursanız sevinirim .

    İyi forumlar.
     
  2. derin_aker
    Offline

    derin_aker Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    17 Eylül 2014
    Mesajlar:
    205
    Beğenileri:
    287
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bayan
    Yer:
    istanbul
    7 kilonun hepsini yağ olarak almadığın için belli olmuyordur.yaptığın hareketlere ve beslenmene bağlı olarak kas olarak almış olabilirsin.nasıl bir çalışma yaptığına bağlı.
     
  3. Mystheman
    Offline

    Mystheman Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Evde çalıştığım için yapabildiklerim mekik , yan kaslar için mekik , çapraz mekik , şınav , elmas şınav , sandalyeyi arkama koyup ayaklarımı bir yere dayayıp ters bir şekilde şınav çekiyorum arka kol kaslarını çalıştırıyor diye duymuştum squat denilen bacak hareketleri için olanı yapıyorum bir de bu lastikli egzersiz aletleri var onların lastik boyunu kısalttım 200 sağ 200 sol kol çalışıyorum son olarak bunları yaptıktan sonra da 60 saniye boyunca şınav pozisyonunda hiçbir şey yapmadan bekliyorum bitiriyorum.

    Beslenme olarak normalde öğünlerimi sabah kahvaltısı hariç tam yerim bazen saati oynar. Kendime bir çalışma programı yaptım bir kaç tavsiye okudum spora başlamadan önce karbonhidrat alıp o aldıklarımı yakıyorum spordan sonra protein ve karbonhidrat alıp hem kilo hem kasları destekliyorum ama kilom hiç belli olmuyor.
     

Sayfayı Paylaş