Kilo almak istiyen birisi için en ideal beslenme programı ( istek )

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Devon tarafından 17 Şubat 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. Devon
    Online

    Devon Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2009
    Mesajlar:
    529
    Beğenileri:
    113
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    İzmir
    Ben bu sporda 3,5 ayıma geldim ve 47 kilodan 54-55 kilo ya geldm .

    yas 16 . boy 170.

    2-3 haftadır 54-55 arasında hala gidip geliyorum protein bittiginden beri .

    asLında beslenme konusunda pek dıkkat ettıgım söylenemez

    sabah 4 yumurta beyazı 1 ı sarısıyla

    ögleden sonra okulda ekmek arası tawuk , bazen makarna goturuyom onu yıyom .

    okuldan geldıkten 1 saat sonra antremana .

    antremandan sonra et , pılav cesıtı urunler

    sonra meyve elma fln

    yatmadan öncede 5oo ml süt .

    bana saglam bi program lazım gidip ihtiyacım olanlardan yarın alıcam eve depoluycam o kadar cok canım sıkıldı bu konuda .

    bıde proteinim bitti demiştim . alıcam + gainerde alıcam üstüne .
     
  2. bossyildirim
    Offline

    bossyildirim Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2009
    Mesajlar:
    84
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    0
    aldıgın kılonun hepsı kasmı ?
     
  3. Devon
    Online

    Devon Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2009
    Mesajlar:
    529
    Beğenileri:
    113
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    İzmir
  4. DewiL
    Offline

    DewiL Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    80
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    aynı ben :D yaş 16 boy 1.70 klo 48 kilo almam lazım
     
  5. bossyildirim
    Offline

    bossyildirim Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2009
    Mesajlar:
    84
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    0
    karın pek calısmıyorsun galıba ?
     
  6. Devon
    Online

    Devon Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2009
    Mesajlar:
    529
    Beğenileri:
    113
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    İzmir
    Bende 47 idim body den önce 3 ay sonra 55 im şuan mesela :)

    Karın girmiyorum hedefim olan 65-70 kiloya gelmeden .
     
  7. helof
    Offline

    helof Üye

    Katılım:
    18 Eylül 2008
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    -dayak hocası
    Yer:
    çocuk dayak kurumu
    bende 15 yaşında 1.70 56 kg yim bende 48 kg den 56 ya çıktım ve aynı şekilde 4 yumurta yiyorum ama hepsi sarısıyla :D ama hiç yağlanmadı vücudum işine yararsa neler yediğimi yazıyım kilo almak için ve almaya da devam ediyorum spor salonundaki hocalara da danıştım bu beslenme programını çok basit bi şekilde:
    -akşam erken yatmak çok etkili en geç 11 vücut için uykuda bir besin sonuçta...
    -sabah 7 de 4 yumurta sarısını bende bırakcam artık zor oluo sabah sabah sarısıyla yemek -50-10 gr arası beyaz peynir yumurtayla çok iyi gidiyor - 2,3 dilim salam - 1 dilim ekmek bal ya da reçelli(en iyisi bu ) :D bir bardak süt bi de balık yağı annem zorluo :D
    -saat 9 gibi okula kek mek götürebilirsen ben götürüyorum kek-un kurabiyesi falan ya da cezerye içinde yüksek miktarda kalori var.
    saat 12 öğlen yemeği 2 tane tavuklu sandviç ya da 1 tane dürüm sorası 1 parça gofret falan bi de kola içmiosundur zaten.
    saat 14 gibi elma ya da muz götürebilirsen okula aynı şekilde ondan ye
    saat 17 idamana gitmeden protein tozu kullanmadığım için nestle nin şu bisküvili gofretlerinden yiyorum içinde ii protein var onunda idman da kullanabilceğin yağ da az tadı da güzel :D
    -idman dan gelir gelmez allaah ne verdiyse favorim de KFC dir :D ÇOK ÇOK ÇOK aç oluyorum zaten asıl kilo aldıran zaman da o bence idman sonrası çikolata yeme akşam saatleri ama!
    -saat 21 bi ayvalık tostu götürüyorum :D bizim orda kafe de yapıolar eğer yoksa da meyve salatası o da çok önemli.
    -saat 23 de yatıyorum ama ondan öncesi ballı ya da pekmezli süt. (dişlerini fırçalamayı unutma süt sonrası ) :D:D:D
    şu anda profil resminde görebildiğin gibi kolum full define(bicepsleri eleştirme çok ağrıma gidio küçük kaldı :D ) zaten zayıf olduğumuz için metabolizma hızımız fazla bi şekilde beslenme sırasında aldığın yağları yakıosun zaten protein tozu falan onlara gelince bilmiorum ama mümkün olduğunca almamaya çalışıcam ama vücudum uyarır bi şekilde zaten kullanmam gerektiği zaman.
    saygılar... :)
     
  8. Devon
    Online

    Devon Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2009
    Mesajlar:
    529
    Beğenileri:
    113
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    İzmir
    Program için teşekür ederim .

    ne cok aynı durumda olan kısı warmıs hepsıde 47-48 de baslayıp suan 55-56 :D

    Protein ve gaineri alıyım Cok ama cok saglam bi program yapıcam kendime . :D
     
  9. clubberfree
    Offline

    clubberfree Üye

    Katılım:
    19 Kasım 2009
    Mesajlar:
    287
    Beğenileri:
    50
    Ödül Puanları:
    0
    kalori cetveli al eline bir tane amacın şu düşük yağlı yüksek kalorili besinleri seçiceksin toplam kalori miktarın 3000 kaloriyi geçsin bütün istediklerini yaz hesapla baktın 2800 kaloriş oldu biraz daha birşeyler ekle ne yap ne et 3000 kaloriyi geç
    bu arada 3000 kaloriyi geçmek için baklava patatez kızartması falan tarzı şeylerden sakın yağ olarak değil kas olarak kas yapmak istiyoruz
    bu dediklerimi yaptığın vakit ne gainer a nede protein tozuna ihtiyacın yok
    ben geçen gün kendime bir liste yaptım yeniden uygulamanın 4üncü günü bir kg aldım
     
    helof bunu beğendi.
  10. helof
    Offline

    helof Üye

    Katılım:
    18 Eylül 2008
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    -dayak hocası
    Yer:
    çocuk dayak kurumu
    doğru gainer bence hiç kullanma eğer ağır bir sporla uğraşmıyorsan aslında ben protein taviyesinide pek desteklemiyorum açıkcası ama illa kullancam diosan düzgün beslen fazla öğün ve sadece protein tozu kullan gainer a gerek yok düzgün bir beslenme programdan sonra zaten kullanılmayan veya fazla proteinler de vücutta yağ olarak depolanır ondan fazlasıda iyi değil ideal yani hacim yapmak için alınması gereken protein miktarı kilo başına 2 - 2.5 gr dır. Clubberfree yi destekliyorum bu konuda patates kızartması falan sağlıksız ben yiyorum bakma spor da yapıyorum ama :D unutma ki düzenli olduktan sonra her konuda başarılı olursun...
     
    clubberfree bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş