Kilo almak için en iyi karbonhidrat tozu markası

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve entelseven tarafından 23 Ağustos 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. entelseven
    Offline

    entelseven Üye

    Katılım:
    26 Mart 2014
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Dymatize Super Mass nasıldır arkadaşlar araştırmlarım sonucu kilo almak için en iyi karbonhidrat tozu buymuş ?
     
  2. algorist
    Offline

    algorist Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2015
    Mesajlar:
    79
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    en iyisi budur diye kimsenin bir cevap yazacağını sanmıyorum ama kilo almak istiyorsan en iyi yöntem günde en az 6-7 öğün (3 ana 3-5 ara) yemekten geçer tabi boş şeyler yemektende kaçınmalısın yediğin ne varsa kaliteli yağ/protein/karbonhidrat olmalı .. ben şuan hardline pro gainer kullanıyorum 1 ayda 6kg civarında aldım ama %100 toz sayesinde diyemem.. eskiden 2 3 öğün yerdim şimdi istisnasız 7 bzende 8 öğün yemeye çalışıyorum... eğer kilo almak istiyorsan öncelikle çok yemek yemeye ve mideni biraz olsun genişletmeye çalış 1veya 2 hafta boyunca hep 1 kaşık fazlasını ye ardından toz kullan etkisini daha iyi göreceksin emin ol..
     
  3. entelseven
    Offline

    entelseven Üye

    Katılım:
    26 Mart 2014
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    eyvallah kardeşim günde 4 öğün yesem kilo alırmıyım sabahları 4 yumurta öğlen tavuk göğsü pilav akşam makarna bu tarz şeyler düşünüyorum ?
     
  4. algorist
    Offline

    algorist Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2015
    Mesajlar:
    79
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    4öğünde kesin sonuç alırmısın orasını bilemem ama yıllardır ne yersem kilo alamıyorum diyen biriysen muhtemelen 4öğün yetmeyecektir.. bu arada ara öğün denen şey oturup makarna pilav vs. değildir. bazen 1 kase yoğurt bazen meyve bazen 1 avuç fındıktır. sabahları 4 yumurta yiyebileceksen bence günde 7 öğün beslenmekte oldukça kolay olur senin için. örnek beslenme programlarına bak benimki şu şekilde
    sabah 8de simit peynir çay saat 10.30 da 1 avuç kuru üzüm saat 12.15de 1er tabak pilav tavuk cacık saat 3de yarım avuç fındık/badem yada ne varsa mevcut.. aksam 7de 2 tabak makarna 1 kase yoğurt veya 1 tabak bulgur/pirinç pilavı nohut/fasulye (veya sebze yemeği annem ne yaptıysa) aksam 8 de spora hazırlık için 500ml süt + gainer .. spordan sonra protein tozu saat 10.30-11 gibi varsa ton balıgı yoksa meyve.. gece yatmadan öncede 1 bardak süt
    kendine en iyi programı sen belirleyebilrisin nasıl rahat ediyorsan öyle ye saatlere fazla takılma yarım saat erken/geç olsun ama mutlaka o öğünü ye .. asla 10tane cevizden fındıktan bişey olamz deme veya ooo bunda kalori çokmuş diyerek zararlı yiyeceklerle veya asitli içeceklerle de mideni doldurma .. garanti veriyorum başladığın ilk ay en az 5kg alacaksın ....
    Özet: 6 7 öğün ve saglıklı ye aç gezme :D
     

Sayfayı Paylaş