Kilo alırsam bileğim kalınlaşır mı?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Can Karahan tarafından 2 Eylül 2015 başlatılmıştır.

Kilo alırsam bileğim kalınlaşır mı?

  1. Evet.

    oy sayısı 3
    33,3%
  2. Hayır.

    oy sayısı 6
    66,7%
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. Can Karahan
    Offline

    Can Karahan Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2015
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Kilo alırsam bileğim kalınlaşır mı?
     
  2. BisikletciMert
    Offline

    BisikletciMert Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2012
    Mesajlar:
    954
    Beğenileri:
    135
    Ödül Puanları:
    53
    Bilek çalışmalısın ben kg yım ama bileğim az
     
  3. Can Karahan
    Offline

    Can Karahan Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2015
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Abi bilek çalışmak bileği kalınlaştırmaz diyorlar. Ben de kilo alırsam belki kalınlaşır diye düşündüm. Teşekkürler eminsin değil mi bilek çalışmak bileği kalınlaştırıyor? Kila da alsam faydası olmaz mı 10-15 kg mesela?
     
  4. fiko07
    Offline

    fiko07 Üye

    Katılım:
    2 Kasım 2010
    Mesajlar:
    174
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    38
    Olur.O bölgede hafif yağ toplanır.1-2 cmlik bir kalınlaşma mümkün.
     
  5. Can Karahan
    Offline

    Can Karahan Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2015
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Eyvallah abi.
    --- Mesaj birleştirildi, 3 Eylül 2015 ---
    Obez olsam bileğim kalınlaşmayacak mı? Demek ki kilo almanın faydası oluyor.
     
  6. Ayd N Kiraz
    Offline

    Ayd N Kiraz Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2015
    Mesajlar:
    107
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    bilek kasi gelisir ve kalinlasir ancak ellerle kolu baglayan yer olan bilekten bahsediyosan orda kas dokusu yoktur ancak fazla kilo alirsan orda yag birikebilir.tabi gelisimini tamamlamis biri icin konusuyorum.

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  7. Can Karahan
    Offline

    Can Karahan Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2015
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Eyvallah abi. 15 kilo filan alsam kalınlaşır herhalde.
     
  8. BisikletciMert
    Offline

    BisikletciMert Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2012
    Mesajlar:
    954
    Beğenileri:
    135
    Ödül Puanları:
    53
    Ben 87 kg oldum yinede bilek önkol ince biceps iyide
     
  9. Ayd N Kiraz
    Offline

    Ayd N Kiraz Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2015
    Mesajlar:
    107
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    kalinlasir ama egzersiz yapmadan hapir hupur hadi kilo alcam diye saldirirsan ''beyler ben bu gobegi nasil yakicam" dersin.ayrica egzersiz yaparsan kemiklerin yogunlasir bilek kasin gelisir kollarin bileklerin kalin durur


    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  10. zeria
    Offline

    zeria Üye

    Katılım:
    19 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Benimde bileklerim çok ince. Hatta vgye başlama sebebimde ön kol ve bileklerimdi. Okudugum ögrendiğim kadarıyla vücuttaki en ufak zor büyüyen kaslardan bilek kasları.ve yağ dokusu olarak en geç büyüyen yer. Ön kol normal idmanlarda zaten gelişim gösteriyor.(yanlışım varsa düzeltmenizi rica edicem)bu biraz genetik bi konuymuş sanırım. İnceler Estetik duruyo diyen var kalın daha iyi diyen var ayak bileği gibi el bileğim var diye şikayet eden var. Bu arada o bölgeyi parmak egzersizleriyle çalıştırabiliyorsun sanırım. Bi araştırmanı tavsiye ederim

    VSP250g cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  11. Ayd N Kiraz
    Offline

    Ayd N Kiraz Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2015
    Mesajlar:
    107
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    o bolgeye calismak devede kulak kalir evet orasi genetiktir yani kemik kalinligi kimisi vardir 20 cm bilegi vardir kimisinin 13 cm bilegi vardir ancak cok fazla kilo degismelerinde orda degisiklik gorursunuz cunku oraya ancak yag sokabilirsiniz.

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
     
  12. zeria
    Offline

    zeria Üye

    Katılım:
    19 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Bende dolaylı yoldan onu anlatmaya çalıştım. Aşırı yağlanma orayada etki yapacaktır. Ama bilek kalınlaşacak diye o kadar kilo alınmaz diye düşünüyorm. Ve istenilen düzeye gelecekmi belli bile değil

    VSP250g cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  13. Ayd N Kiraz
    Offline

    Ayd N Kiraz Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2015
    Mesajlar:
    107
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    ya zaten dert edilmesi gereken bisey degil oranin 2 3 cm kalinlasmasi icin 20 kilo alicaksin belkide sonrada o yaglari atmaya calisicaksin.bilek kaslarini gelistirdikce orasi kalin duruyor zaten

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
     
    zeria bunu beğendi.
  14. zeria
    Offline

    zeria Üye

    Katılım:
    19 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Katılıyorum. Bileğe harcanıcak zaman enerji vs vs başka yerlere harcansa daha etkili sonuç alınır ve bilek göze görünmez bile.

    VSP250g cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    Ayd N Kiraz bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş