Kickbox ve mevcut kas kaybı

Konusu 'Savunma ve Dövüş Sporları' forumundadır ve alican12 tarafından 23 Eylül 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. alican12
    Offline

    alican12 Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2009
    Mesajlar:
    59
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    lafı çok uzatmıycam bu konu daha once epey tartışılmış hepsini okudum ancak sorularıma cevap bulamadım 1 seneye yakın body yaptım sonra 1 sene ara verdim şimdi 3-4 aydır yeniden başladım hiç bir periyotta duzenli yapamadığm için çok iyi bir vucudum yok bir hayli yağlı ancak mevcut kas küstlemden memnunum.
    omuz:127
    kol:40
    bel:100
    gogus:110
    boy:184
    kilo:92

    kickboxa başlamaya heveslendim.eğer başladıktan sonra memnun kalırsam(gerek eğitim göreceği yerden gerek zevk almak sevmek)musabık olmaya kadar gitmek istiyorum.ancak sorum şu ki.hocayla konuştuğum da 4 gun 2 saat antreman olduğunu bodyi bırakmam gerektiğini soyledi.çok istiyorsan burda antremanın son 15 dksı ağırlık çalıştırıyım seni hem burda yağlarından da kurtulursun dedi.şimdi benim bu zamana kadar oğrendiğim bildiğim ben ağırlık grmeden bu antremanlarla yağ verdiğim gibi kaslardan da olurum.bunun için ne yapmak gerekir.ketojen diyet yaparak koruyabilir miyim?korusam bile nereye kadar keto diiyet yapabilriim.4 gun boyunca son 15 dakkalar her bolgeye temel 1 hareket girsem bunun bir etkisi olur mu?açıkcası hedefim yağlardan kurtulup çok değil max kol 45 cm olana kadar hacim yapmaktı.ancak kickbox planları bozdu şu an kafam çok karışık.lütfen yardım edin ben de kendime bir yol çizeyim.çok uzattım kusura bakmayın şimdiden teşekkürler.
     
  2. hasan1
    Offline

    hasan1 Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    13
    Bence kick boksa başla gercekten guzel bır spor ellerıne ve ayagına hakımıyetın bayagı artıyor.Body programını guc artırmaya yonelık calısırsan ve duzenlı kıck boksa gıdersen vücudun gercekten yaglardan kurtulup kaya gıbı olur ve kendını koruman gereken durumlar olursa gercekten zorlanmazsın sılah vb yoksa
     
  3. StaticX
    Offline

    StaticX Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    149
    Beğenileri:
    64
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    ps:hocanın dediği ''burda son 15 dk. ağırlık çalıştırayım seni hem yağlardan kurtulursun'' nasıl bir cümle anlamadım?
    1)ağırlık idmanı 15 dk. olmaz.
    2)ağırlık kaldırarak yağlar atılmaz,bölgesel eritme yoktur.kardiyo ile yağlar atılır.yani dumbell kaldırayım kollarım erisin,şınav çekeyim göğüslerim erisin diye bir mantık yok kardeşim.he kum torbasına vur,depar hareketi yap,ip atla bunlar ile yağ yakabilirsin.
    3)hem yağ eritip hem kas korumak istiyorsan,body salonuna gitmelisin.tüm imkanlar mevcut orada çünkü.sıkı bir kardiyodan sonra ağırlık çalışarak bir miktar kas kütlesi kazanmalısın.çünkü sadece kardiyo yaparsan yağları eritirsin ancak esas idmanlara başladığın zaman verdiğin kiloları aynen geri alırsın.onun için kardiyo + ağırlık çalışması ile bir miktar yağ verip kas kütlesi almalısın.

    hem kickboks neden bozsun ki? benim bir çok arkadaşım boks,kickboks,muay thai yapıyor hepside eş zamanlı vücut çalışıyor.
     
    Son düzenleme: 23 Eylül 2011
  4. Michaeljai
    Offline

    Michaeljai Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2011
    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    Kardeşim kick boksa git bir senin o body de yaptıgın kasın 3 4 katı daha saglam bir vucudun olucak vucudun bir bodyci deil bir dövüşçü gibi durur hem bir body cinin vucudu iyi gözüke bilir ama bir boksör kadar olamaz
     

Sayfayı Paylaş