Kickbox ve Kas Gelişimi

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Mert Durhan tarafından 2 Haziran 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Mert Durhan
    Offline

    Mert Durhan Üye

    Katılım:
    8 Mart 2014
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba, ben 1 yılı aşkın süredir kickboks yapıyorum (16 yaşındayım).Başladığımdan beri yaklaşık 10 kilo aldım büyümeye de bağlı olarak. Şuanki net kilom 64, boyum 1.75. Yaptığım sporun gereği olarak bacaklarımda oldukça fazla gelişme oldu fakat bu bacaktan yukarısına pek yansımadı. Gerek beslenmem yüzünden,gerek arasıra 2-3 haftalık molalar vermemden kaynaklanıyor olabilir. Haftada 3 gün kickboks antrenmanına gidiyorum ve evimin yakınına da yeni bir fitness açıldı. İkisine de gitmeye kalksam düzenli yapamayacağım bunu da biliyorum. Vücudumun kas yığını olmasını istemiyorum. Düzgün şekilli bir vüdumun olması yeterli. Kollar Omuzlar ve göğüs ağırlıklı olarak. Kickboxa devam ederek vücudumu geliştirebilir miyim? Mesela iyi bir beslenme programı hazırlayarak?
     
  2. elyayımuzik
    Offline

    elyayımuzik Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2015
    Mesajlar:
    39
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    İyi bir programdan ziyade Vücut ağırlığınızla istediğiniz vücuda sahip olabilirsiniz.Bir sürü haraket var üst vücut geliştirmeye yönelik ama isterseniz bir dumbbell seti de işinizi görebilir.Ama iyi bir yeme programınızda olmalı bunun yanında
     

Sayfayı Paylaş