Kickboks tekme'yi güçlendirmek.

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve H1ZLI tarafından 11 Kasım 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. H1ZLI
    Offline

    H1ZLI Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2014
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Öncelikle herkeze S.A. ben amatör bir kickboks'cuyum ön tekme,yan tekme,döner tekme gibi tekmelerimi daha güçlü ve etkili bir hale getirmek için Önerebilceğiniz antreman türleri varmı ? (Yardım edenlere ve ilgilenenlere çok teşekkürler.) :):):).
     
  2. neverbackdown.
    Offline

    neverbackdown. Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.359
    Beğenileri:
    908
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Zamanla öğrendikçe daha güçlü atarsın.Bacak ve kalça çalışmakta tekmeleri güçlendirir.Çünkü çoğu tekme vücutu döndürerek kalçadan güç alarak atılır.Bu yüzden eğer böyle yapmıyorsanda artık böyle yap.

    Çalışıcak ağırlık yok diyorsan ağırlıksız squat yap kalçan ve bacakların güçlenir.Kalçadan ve bacaktan güç almayı bilmezsen istediğin kadar güçlü ol , etkili vuramazsın.
     
    H1ZLI bunu beğendi.
  3. 50promil
    Offline

    50promil Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    18
    bacak için satılan kum torbaları var.çalışmalarında yardımcı olur.
     
    H1ZLI bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş