kickboks için ağırlık antremanı?

Konusu 'Savunma ve Dövüş Sporları' forumundadır ve powerblasting tarafından 2 Aralık 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. powerblasting
    Offline

    powerblasting Üye

    Katılım:
    2 Aralık 2014
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Öncelikle meraba,
    Ben yaklaşık bir buçuk senedir düzenli kickboks yapıyorum ve maçlara katılma zamanım geldi dolayısıyla güç kazanmak için ağırlık antremanıda yapıyorum fakat doğru hareketleri doğru yoğunlukta yaptığıma emin değilim bende bilenlere danışmak istedim.
    --- Mesaj birleştirildi, 2 Aralık 2014 ---
    Yaptığım hareketler başlıca bench press, squat, deadlift, overhead press, barbel row ve bunların yanında ekstra omuz kanat ve göğüs hareketleri ama bu saydığım üç önemli bölge için hangi hareketleri, her bölge için kaç farklı hareket yapmam gerektiği yada tekrar ve set sayıları hakkında doğru olup olmadığına emin değilim. Mesela genelde bütün hareketlerde 5 tekrar ve 3 set olarak ağır kilolarla yapıyorum.
     
    Son düzenleme: 2 Aralık 2014
  2. Bodyturkey
    Offline

    Bodyturkey Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2010
    Mesajlar:
    795
    Beğenileri:
    243
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Organizatör
    Yer:
    İstanbul/Kadıköy
    5 tekrar 3 set az 3 set yapıyorsan çok tekrar hafif ağırlık yapıp parçalama antremanı yapabilirsin ama güç kazanmak şişmek istiyorsan 5-8 set 5-6 tekrar hareketi tam ve doğru yapabildiğin en fazla ağırlık ile yapmanı tavsiye ederim ayrıca kickbox gibi dövüş sporlarında patlayıcı güç antremanları çok büyük önem taşır araştırıp çalışmanı öneririm
     

Sayfayı Paylaş