KickBoks Beslenme Sorunu

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Clean tarafından 13 Aralık 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Clean
    Offline

    Clean Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2012
    Mesajlar:
    232
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogrenci
    Yer:
    Istanbul
    Merhabalar arkadaşlar kickboksa yeni başladım sayılır haftada 3 gün 19.00 dan 20.30 a kadar amacım hem bir şeyler öğrenmek hemde vücudumu düzene sokmak boy 177 kilo 82 civarı bel 97 şuan ki beslenme programım ise şöyle :
    Kahvaltı 7:40
    Müsli + Süt yada çavdarlı tost ekmeği ile 1 tost
    Öğle 12:20
    Okulda olduğum için ekmek arası yiyorum yediklerim değişiyor
    15:30 Ara Öğün
    Badem , Fındık veya Yarım Paket Diyet Bisküvi
    Akşam 17.00 18.00 Arası ( Spor varsa daha erken yemeye çalışıyorum spor )
    Spor varsa karbonhidrat ağırlıklı beslenmeye yoksa karbonhidratı minimumda tutmaya özen gösteriyorum
    20:30 21:30 Arası Son Ara Öğün
    Badem , Fındık veya 1 Meyve
    Günde 2 litreye yakın su akşamları yemekten sonra bir kaç bardak şekersiz çay yardım istediğim nokta ise beslenmemde yapmam gereken düzenlemeler şimdiden teşekkür ediyorum iyi forumlar.
     
  2. Clean
    Offline

    Clean Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2012
    Mesajlar:
    232
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogrenci
    Yer:
    Istanbul
    Arkadaşlar flood olmasın diye yazmıyorum ama konum öbür sayfaya gidecek ve hiç cevap alamayacağım bir şeyler yazın rica ediyorum.
     
  3. eesezgin
    Offline

    eesezgin Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2013
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Çayı bırak derim. Besin emilimini azaltır. Çayın yerine yağsız ya da yarım yağlı süt daha iyi olacaktır. Antremanlardan önce karbonhidrata çok fazla abanma. Bir miktar ye ve antremanların öncesinde metabolizmanı hızlandıracak besinlere yönel. Mesela kahve ya da muz iş görecektir. Ayrıca kahvaltı ile öğle yemeği arasına çok abartıya kaçmadan bir ara öğün daha koyabilirsin. Bir meyve, kuruyemiş ya da herhangi bir şey olabilir.
    Okulda yemek sıkıntısını ben de yaşıyorum. Genellikle evde tam buğday ekmeğine sandviç hazırlar onu yerim okulda. Yoksa okuldaki her şey çok yağlı.
    Ve Kick Boks için tavsiye, kalçanı çevirmen gereken teknikleri iyi yapmaya bak ve iyi esne. Yoksa ileride çok sıkıntı olur.
     
    Clean bunu beğendi.
  4. Clean
    Offline

    Clean Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2012
    Mesajlar:
    232
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogrenci
    Yer:
    Istanbul
    Çok teşekkür ediyorum iki tavsiyenide muhakkak dikkate alıcam
    --- Mesaj birleştirildi, 17 Aralık 2013 ---
    Çok teşekkür ediyorum muhakkak dikkate alıcam tavsiyelerinizi
     

Sayfayı Paylaş