Kick boks yapıyorum bi bakın

Konusu 'Savunma ve Dövüş Sporları' forumundadır ve selepne01 tarafından 20 Haziran 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. selepne01
    Offline

    selepne01 Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2012
    Mesajlar:
    26
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    ben 15 yasındayım yaklasık 1 aydır kickboks yapıyorum ve lisansım cıkmak üzere evrakalrı verdim benim amacıım profesyonel olmak müüsabakalara cıkmak antremanlarım cok sıkı yapıyorum ama beslenme konusunda bi bilgim yok googledada pek işime yarıcak bişi bulamadım antreman 7ile 10 arası 3 saat iç durmadan idman yapıyorum anteremana baslarken ve bitiminde ne gibi şeyler yiye biliirim boyum 1.75 kilom 65(55 ile 60 arası bişiler düşürmeye çaşıyorum)
     
  2. tenpanter
    Offline

    tenpanter Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2011
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    niye kilo vermeye çalışıyorsun onu anlayamadım?

    onun bir standartı vardır bak şöyle.

    boyun 1.75 ise sonuna -10 ya da +10 yapıyoruz

    senin boyuna uygun kilo 65 75 85 en az 65 yani boyuna göre.
     
  3. thetramp
    Offline

    thetramp Özel Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.374
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Elektrik-elektronik mühendisi
    Yer:
    manisa
    kilo vermeye çalışıyor çünkü kickboxta amatör branşta, kilonda boyun ne kadar uzun olursa o kadar leyhine oluyor..
    eskiden full-light kontak müsabık bi sporcu olduğum için biliyorum hatta bunu zaten senden hocalar istiyor 180 boyunda 60 kilo olursan rakibin muhtemelen aynı kiloda 1.70 boylarında kalıyor ve tekmelerle çok daha fazla puan alıyorsun push kicklerde bacak boyu avantajın oluyor..

    selepne01 kilo vermen için basit bir tavsiye karbonhidrat-yağı azalt protein ağırlıklı beslen kardiyo çalışması bunların yanında kesinlikle şart tabi..
    kolay gelsin..
     
  4. selepne01
    Offline

    selepne01 Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2012
    Mesajlar:
    26
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    evt bizim sporda 5kg bile çok önemli her anteremana girerken ve çıkarken tartılıyoruz en az 60a düşmem lazım boyuma göre kliom iyi ama göbekte pek belli olmayan yaglanma var ve karın kaslarını örtüyo en azında onun azalıcagını düşnüyorum 5 6 kg verince bide anteremandan önce ve sonra ne yememi önerirsiniz
     

Sayfayı Paylaş