Kick Boks . Program ?

Konusu 'Savunma ve Dövüş Sporları' forumundadır ve dejavus tarafından 23 Şubat 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. dejavus
    Offline

    dejavus Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2009
    Mesajlar:
    43
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    1 Kaç senedir Kick boksla ugrasıyorum hedefim musabık olmak bu yüzden çok çalısmak istiyorum sitede dovus sporuyla ugrasan baya kişi oldunu dusunuyorum profosyonel kick boks veya bokscu olan arkadaşlar yada abilerim varsa bana antremandan once kum torbasında ip atlama filan program verebilrlermi kendi programlarınıda yardımlarınızı bekliyorum lütfen

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 20:35 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 18:42 ----------

    Heralde kmse paylasmak istemiyor
     
  2. levent8181
    Offline

    levent8181 Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2009
    Mesajlar:
    39
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşım amacım kımsyı kucumsemek ukalalık etmek değil ama bu tip sitelerden kickboksla ılgılı antrnman sıstemı alman doğru olmaz.sen bırde bu sporda ilerlemek ıstıyorsun kickboks son derece komplike bi spor bırının sana antrenmanda 3 raund gölge 5 raund pad kum torbası vs çalışma programı sunmasıyla ıstediğin amaca ulaşamassın kickboks boks gibi sporlarda başarılı olmak ıstıyorsan kendı fızık yapınla kendıne en uygun tekniği bulmalı antrenörun seni o yönde çalıştırmalı ben 10 yıldır bu sporun içindeyım k-1 lowkicklı muaythai bi çok maç yaptım. bu doğrultuda sana önerebicelğim şey bi programdan zıyade boksunu lowkicklerını geliştir model çalış bol bol sol sağ dırekler karaciğer ardından lowkick düz maçta çabuk çıkabılceğin kombıneler bellı kombolarda kusursuz olmaya bak 2.olarakta lapa antrenmanlarına önem ver en ıyı kondısyonu pad(lapa) çalışırken kazanırsın dayanıklılık koşuları ve ıntervaller yap yardımcı olabıldıysem ne mutlu
     
    dejavus bunu beğendi.
  3. judgementday
    Offline

    judgementday Üye

    Katılım:
    23 Eylül 2010
    Mesajlar:
    515
    Beğenileri:
    139
    Ödül Puanları:
    53
    Sizce kick boxta güç kazanmak için ağırlık çalışmak mı yoksa vücut ağırlığıyla egzersiz yapmak mı daha faydalı olur?
     
  4. levent8181
    Offline

    levent8181 Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2009
    Mesajlar:
    39
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Bu nokta bi çok amatör sporcunun kafasında kalan soru işareti mucadelesporlarında yani full temaslı olan boks kickboks muaythai mma de kuvvet dayanıklılık ön plandadır.Örneğin kickboksta genel olarak kemer maçlarını saymassak maçlar 3X3 şeklınde olur 2.raundun sonları ve son raundta maçı kazandıran herzaman diriliktir dayanıklılıktır cunku diri olan herzaman daha temız vuruşlarla rakıbe ustunluk sağlar.ıfma k-1 wako gibi buyuk federasyonların kurallarına görede böledir bu.Bu doğrultuda Turkıyedekı sporcuların en buyuk eksiği meydana çıkıyo zaman göre periyodık antrenmanlardan yoksunlar ''sızın sorunuz halter ve makınalarla yapılan kuvvet antrenmanlarımı yoksa vucut ağırlığı ıle yapılanlarmı sporcuyu daha faydalı olurdu''.Dunyanın bı çok ulkesınde hollanda thaıland bunların başında kendı vucut ağırlığıyla kuvvt antrenmanları yapan bi çok profesyonel ve amatör sporcu mevcut ancak bunlar azınlıkta .bu işte kuvvet antrenmanlarının püf noktası periyodık antrenman yapmak yani 75 kgda bi sporcuyu baz alalım sporcu maçına 5 ay kala antrenmanlara başlar onun kas yoğunluğuna yaşına ve yağ oranına bakılarak ılk 2 ay sadece bar ve dambıllar kullanılarak temel hareketlerde squat deadlift benchpress vs kuvvet yuklemesı yapılır bu sporcunun eklem ve tendon ve kas kuvvetını yukarıya taşır ilerde yapcağı yoğun antrenmanlar dönemlerınde ona bı nevi zırh gibi olur.bu temel kuvvet oluşturma bildiği uzere daha az tekrarlı piramit sıstem vs sıstemlerde yapılabılır oluşturalım kuvvet sonra oluşturulan kuvveti korumak ve sporcunun ıhtıyacı olan dayanıklılğı sağlamak için daha çok vucut ağırlığı direnç lastikleri sağlık topları ile kardıyovaskuler antrenmanlar gerçekleştırılır bu antrenmanlar sporcunun yarışma kgsuna ınmesıne ve dayanıklılığının ust sevıyeye çıkmasına yardımcı olur.
     
    dejavus ve judgementday bunu beğendi.
  5. sniper
    Offline

    sniper Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2005
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    13
    Arkadaşım eğer idmanlardan önce bi program yapmak istiyorsan sana tavsiyem ip atla ve açma germe yap çünkü idman öncesi şınav veya kum torbası gibi hareketler yaparsan idman içindeyken yeterli verim almassın çünkü yorulursun ama idman sonrası kum torbası şınav mekik barfiks ve kum torbası çalışabilirsin mesela ama idmandan sonra....
     

Sayfayı Paylaş