Ketojenik Diyet

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve feritferitxd tarafından 8 Şubat 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. feritferitxd
    Offline

    feritferitxd Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2012
    Mesajlar:
    161
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    28
    Merhaba arkadaşlar.Burada ve yabancı forumlarda yaptığım araştırmalar sonucu ketojenik diyete girmeye karar verdim. Her ne kadar çok okumuş olsamda hala merak ettiğim şeyler var bu yüzden bazı sorularım olacak.87 Kilo ve 185 boyundayım,haftada 5 gün antremana gidiyorum. Günde 140gr yağ 140gr protein 25 gr ise karbonhidrat almayı düşünüyorum.

    1)Keto ile zayıflayan arkadaşlar ne kadar süre içinde ne kadar kilo verdiler? 2Ay yapmayı düşünüyorum bu kadar kısa süreli olabilirmi yoksa uzun olacaksamı tercih edilmeli?
    2)Tam anlayamadığım şey,bazıları haftada bir gün karbonhidrat yüklemesi yapılmalı diyor bazılarında ise yok.Nasıl yapmalıyım?
    3)2 Günde bir karın çalışıyorum,diyette iken gelişim alırmıyım?
     
  2. yekmer06
    Offline

    yekmer06 Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2015
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    @feritferitxd Bende 1 hafta önce başladım.Şöyle söylemeliyim çok ağır antrenmanlar yapıyorsanız zorlanabilirsiniz.
    Karbonhidrat yüklemesi konusunda ilk 3 hafta yükleme yapmamanız idealdir.Daha sonra yaptığınız antrenmanın zorluk derecesine gore haftada 1 yada 2 haftada 1 yapmanız önerilir.
    Karın konusunda düzenli olursanız gelişim alacağınızı umuyorum.
     
  3. aslangur
    Offline

    aslangur Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.085
    Beğenileri:
    488
    Ödül Puanları:
    93
    10 günlük yapma fırsatım oldu. Çok güzel yağ yakıyor kesinlikle. Bana kalırsa zaten 1.5 ay falan yapicam o yüzden hiç karb yüklemesi yapıp ketosisten çıkmam
     
  4. kaldıray
    Offline

    kaldıray Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2009
    Mesajlar:
    301
    Beğenileri:
    54
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    fotoğraf
    Yer:
    marmaris
    şeker hastası olmadığınızdan emin olmadan ketojenik diyet yapmayın sonu ölümdür.

    b vitamini ve bol su içmeyi unutmayın bu diyetin zayıf noktaları bunlardıryüksek değerli vitamin desteği alıyorsanız b vitamini açısından yeter ama su çok önemli her bünyenin tahammül ettiği karbonhidrat miktarı farklıdır ben 70-80 gramla ketosiste kalabilen şanslı azınlıktayım genelde 40-50 gram güvenli aralıktır. buna ağır antrenman öncesi ve sonrası 20şer gram dahil değildir yarım saat kardio ağır antrenman değildir. ya da haftada 3 gün adam gibi terlemeden komple vücut çalışmak ağır antrenmean değildir onlara günlük 50 gramları yeter. bezelye havuç nohut fasülye haftada 2 porsiyondan fazla alınmaz onlarda yüksek karbonhidrat içerir. düşükyağlı düşük karbon hidratlı saçma diyetler görüm ketojenik adı altında erkekler günde 1.5 -2 bayanlar günde 1 su bardağu zeytin yağını bitirecekler günde bunu diğer tağlarla deüğiştirerek ayarlarlar tereyeğ eklendiyse okadar zeytinyağı çıkartmak gibi. yemeklere salatalara katarak bitiremesiyseniz günlük yağınızı kalanı içeceksiniz.

    migrosta satılan hindistancevizi sütü ve tereyağ ekleyerek yapılan ayran her yemeğin yanına eklenebilir. ancak bu şekilde vücudun elinden glikozu alıp yerine yakacak yağı sağlarsınız ve beyin benzinden dizele geçer mecburen
     
    Mr.Shoulders bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş