Kendi Yapımım Bacak Ve Göğüs Ağırlıklı Programım(Eksiklerim Nelerdir?)

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve fatiko15 tarafından 10 Ağustos 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. fatiko15
    Offline

    fatiko15 Üye

    Katılım:
    25 Mart 2011
    Mesajlar:
    432
    Beğenileri:
    59
    Ödül Puanları:
    38
    Merhabalar arkadaşlar.1 yıldır bu sporun içindeyim.Kendime program çıkarabiliyorum.Beslenmem tam günde 6 öğün yiyorum.Zaten spor salonunda personel olarak çalışmaktayım.Ancak son zamanlarda gelişimim durdu ve bunu bacak çalışmamama bağlamaya başladım.Komplex hareketleri yapmak çok önemli(Squad,Deadlift gibi).Ayrıca üst göğüsüm de eksik.Daha önce hiçbir anabolik steroid kullanmadım.Bunu kendi yaptığım 1 aylık programla telafi edicem.Beslenmem tam günde 6-7 öğün.

    Kilo:79 Kol:38 Yaş:20
    Supplementler, Whey protein,creatin,bcaa ve glutamine.
    1.Hafta: Pazartesi :Bacak
    Salı :Göğüs-Sırt
    Çarşamba:Off(Kardiyo)
    Perşembe:Off(Kardiyo)
    Cuma :Kol
    Cumartesi:Bacak-Omuz
    Pazar :Off

    2.Hafta : Pazartesi : Göğüs-Triceps
    Salı : Sırt-Biceps
    Çarşamba: Off(Kardiyo)
    Perşembe: Bacak
    Cuma : Göğüs-Omuz
    Cumartesi: Off(Kardiyo)
    Pazar :Off



    Gördüğünüz gibi 1. hafta bitince 2. hafta diğer programa geçiyorum.3. hafta gene başa dönüyorum.4. hafta gene 2. hafta programını yapmış oluyorumçHiçbir kas çakışması olmadığını sanıyorum.Yeterince dinleniyorlar.1 ay içerisinde:
    6 kez BACAK,6 kez GÖĞÜS(Üst ağırlıklı),4 kez kol,4 kez omuz ve 4 kez sırt antremanı yapmış olacağım.Antremanlar piramit şeklinde olacak.
    Büyük kas gruplarında Squat,Deadlift,Barfix,Bench Press,Dips gibi komplex hareketlere önem vereceğim.

    Sizce nasıl ayarlayabilmişmiyim ? Yorum ve önerileriniz nelerdir ? Hareketlerin pek önemi yok suan için.Programın ana hatları nasıl ?

    Teşekkürler.
     
  2. fatiko15
    Offline

    fatiko15 Üye

    Katılım:
    25 Mart 2011
    Mesajlar:
    432
    Beğenileri:
    59
    Ödül Puanları:
    38
    Bu emeğime karşılık yorum düşüncesini paylaşacak olan yok mu arkadaşlar ?
     
  3. Rigby
    Offline

    Rigby Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2014
    Mesajlar:
    166
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Bana kalırsa 1 kas grubunu haftada 1 kez çalıştırmak yeterli oluyor. Fakat şiddetli çalıştırırsan. 1.programda 2 kardio üst üste birini çarşamba birini cumarteside daha etkili olabilir. yani 2.programdaki gibi. Ama bence mutlaka 1 kas grubunu 1 defa çalıştır. Yani benim bacak eksik ben haftanın her günü bacak çalışayım diye bir şey yok. Bu benim fikrim yinede sen bilirsin :)
     
  4. fatiko15
    Offline

    fatiko15 Üye

    Katılım:
    25 Mart 2011
    Mesajlar:
    432
    Beğenileri:
    59
    Ödül Puanları:
    38
    Haftanın her günü değil.2 günü ve arasında en az 3-4 gün var.İyice dinlenmiş olacak.Ayrıca bir antremanda farklı,diğer antremanda farklı hareketlerle yoğunlaşıcam.Ama Squad,Deadlift,Barfix ve Bench Press gibi temel hareketler sabit kalacak.Yorumları beklemekteyim.
     

Sayfayı Paylaş