Kendi programımı oluşturmamda yardımcı olur musunuz?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve myldz tarafından 30 Temmuz 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. myldz
    Offline

    myldz Üye

    Katılım:
    15 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    58
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar 1,5 senedir bu sporu yapıyorum, ama foruma bakıyorum 6-7 ayda gelişen arkadaşlar kadar bir gelişim kaydetmişim.Bu sonucun hocamın verdiği programların bir süre sonra gereğinden fazla ağırlaşmasından ortaya çıktığını düşünüyorum.Çünkü beslenmeye aşırı dikkat etmeme rağmen, programlara harfiyen uymama ve ayda 1 kilo civarı almama rağmen kasların çok gelişmediğini, çok yağlandığımı gördüm.6 haftadır definasyondayım, 2 haftaya bitirip kas geliştirmeye yeniden başlıcam.Programdan örnek vericem olursan göğüs-sırt-omuz 6 şar hareketten 24 er set(bazen 1 hareket daha ekliyor).Bacak 4 hareket 16 set(bir de en büyük kas grubu).Kollara 4 er bazen 5 er hareket 16-20 set.Bu programı yazan hoca "marmara besyo" mezunu olunca anormal gelmemişti, ama sonucu hüsran oldu malesef.
    -Sizden ricam hangi kasa bir antremanda toplam kaç set yapabilirim maksimum, hareketleri neye göre sıralarım, kas gruplarını çalışma sıram nasıl olmalı(1 hafta içinde) bunlarla ilgili bilgi vermeniz veya daha önce bahsedilmişse sayfayı paylaşmanız.Flexor hocam paylaşımlar yapmış ama biceps dışında tam net bir şey bulamadım.
     
  2. aslangur
    Offline

    aslangur Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.086
    Beğenileri:
    491
    Ödül Puanları:
    93
    büyük kaslara 16 küçük kaslara 12 set yeterli
     
    myldz bunu beğendi.
  3. myldz
    Offline

    myldz Üye

    Katılım:
    15 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    58
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    Cinsiyet:
    Bay
    peki bacak nasıl olmalı, malum 3 bölgede çalışıyoruz quadriceps, calf, hamstrigs vs.. Örnek bi kombinasyon verebilir misin hangisini ne kadar çalışıcam.
     
  4. aslangur
    Offline

    aslangur Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.086
    Beğenileri:
    491
    Ödül Puanları:
    93
    kardeşim mr.olympia ya hazırlanmıyosun ne harmstringi yap squatını geç normalde sadece squat diyorum ama milleti splitten fullbody e ikna etmek artık imkansızlaştığı için 16 deyip geçiyorum yoksa dediğim gibi sadece squatta yeter.

    squat
    romanian deadlift
    calf raise

    yazdığın 3 bölgeyide direk çalıştırır bunlar
     
    myldz bunu beğendi.
  5. myldz
    Offline

    myldz Üye

    Katılım:
    15 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    58
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    Cinsiyet:
    Bay
    Eyvallah,saolasın cevaplar için
     

Sayfayı Paylaş