Kendi beslenme programimi yaptim sanirim biraz yardiminiz gerekiyor...

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Herakles878 tarafından 7 Mayıs 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Herakles878
    Offline

    Herakles878 Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Öncelikle merhaba,Google de ki kisa bir aramadan sonra buraya ulastim ve forumu okudukca iyiki burdayim demekten kendimi ali koyamiyorum :)Dolu dolu icerikli uzman kadrosuyla paylasimci üyeleriyle burasi gercekten tamda olmasi gerektigi gibi.bu ilk mesajim ve ne yazikki biraz itici bir baslik oldu sanirim,ama sürekli icimde kaygilar var dogru yaptiigima dair!diyetim aynen söyle...
    Sabah kalkiyor bir porsiyon cornfilex yiyorum sütün icine bir,bir bucuk tatli kasigi balda atiyorum.
    Yaklasik 3 saat sonra sarisi ile birlikte 3 yumurta ve 200 gram lik mozzerella peyniri yiyorum ( yagsiz tussuz italyan peyniri ) 3 de domates yiyorum ve domateslere cok az tuz atiyorum.Peynirin 100 graminda 20 gr protein ve 8 gram yag var,almanyada yasiyorum ve acikcasi daha yagsizini bulamadim :)
    aksam yemegini 16 ile 18 arasinda bir saatte tüketiyorum.aksam yemeginde 500 gramlik haslanmis yag ile hic irtibati bulunmayan tavuk gögsü,yada 200 250 gr oraninda yine yagsiz kirmizi et tüketiyorum.bunlarin disinda yagsiz kendi sosunda ton baligi yada diger balik türlerini tüketmeye özen gösteriyorum.Artik princ plavi yerine bulgur plavi tüketiyorum yagli tüm ürünlerden uzak duruyorum.Ayrica gün icinde en az ve sadece 1,5 litre su iciyorum cola fanta tüketmiyorum.Bunlarin disinda günde 1 bazen iki elma 1 armut bir muz ve aksam acikdigimi hissettigimde kavrulmamis findik ve badem gibi cerezler tüketiyorum.Salona gitmeden bir saat önce 300 gr sütün icine bir tatli kasigi bal bir tatli kasigi pekmez bir yumurta kirip iciyorum.
    Amacim nedir?Amac uzman arkadaslarinda söyledigi gibi ilk aylarda extra protein kaynaklarina ihtiyac duymadan dogal beslenip,sadece kas kütlesini arttirip iyi bir görüünüme sahip olmanin yaninda saglikli yasamin bir parcasi olan bu zor ve sabir isteyen sporu yapmak dayanikli olmak saglikli olmak!
    Yardim,öneri ve elestirileriniz icin simdiden tesekkürler ediyor bol sporlu performans dolu günler diliyorum :)
     
    Son düzenleme: 7 Mayıs 2011
  2. taskin90
    Offline

    taskin90 Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2011
    Mesajlar:
    39
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    sabah kacta uyanıp kacta ıdmana gıdıosun bılmıorum ama yağdan acayıp sekılde kacmaya gerek yok zeytınyagı kullan organık yaglar aşırıya kacmadan tuketılmelı !!! sabah 10 gııbı uyandıgını varsayarsak ;
    sabah10 kahvaltı : 1 kase cornfilex 5 yumurta 2 si bütün 250 ml sut 80 gr kadarda dedıgın mozarella dan ye :) domates bal... saymadım
    saat 11,30: 100 gr kdr yulaf ıcıne cılek falan at lezzetlı olur.yanına bi sebze yemegı ye fasulye bakla brokolı ozellıkle MERCIMEK .
    saat 01,30: en az 250 gr tavuk gogusu haslanmıs yanına 150 gr pılav (lapa yada normal) bunların ardından 200 ml( bi su bardagı ) süt 1 elma
    saat 02,45 de idmana girdigini dusunursek ıdmanda en az 1 lt su ıdman sonrasıda basit kkarbonhodrat olarak 250 ml meyve suyu prees portakal yap cok ıiyi gidiyo:)
    04,00 idman sonrası olarak:250 gr bıftek yanına 1 kase pilav 1 kase yogurt ardından yıne 200 ml süt
    06,00 160 gr lık tonbalıklarından ve mutlaka sebze yemegı yanına karbonhıdrata fazla yuklenme bu saatlerden sonra
    08,00 aksam yemegı evdekı yemeklerı sıl supur
    10,00 330 ml sut yanına lor peynırı bulabılırsen bıde ıcıne bal cok hafıf atarsın 80 gr kadar da lor peynırı yersın bi adet de muzla birlikte combınasyonlu sekılde yersın gunu bıtırırsın bende yenı sayılırım 3 ay doldu bunun gıbı bı prgram yapıorum bıftek harıc kılosu 28 tl :S kolay gelsın unutma hersey beslenme de saklı

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 00:06 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 00:00 ----------

    soylemedım totalde hayvansal proteın 205 gr a falan denk gelıyo. kılona gore ayarlayabılırsın kg basına 2 2,2 gr almaya calıs tabıı yakmayada calıs aldıklarını basıt bı beslenme programı degıl o ama sebzeyı asla eksık etme cogu body cının yaptıgı hatadır pılav tavuk bıftek ton balıgı dortlusu ama proteınlerın vucutta emılımını arttıran yedıgın bıtkısel urunlerdır soya proteını bosuna satılmıo supllementcilerde ..
     
    Herakles878 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş