Kendi Başımı Yaktım.....

Konusu 'Dertleşme' forumundadır ve bycanertk tarafından 10 Ocak 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 9 üye.
  1. bycanertk
    Offline

    bycanertk Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    364
    Beğenileri:
    154
    Ödül Puanları:
    53
    2008 yılından beridir bu sporu yapıyorum.2010 yılında istedigim fit vücudu yakaladım fakat sonra nolduysa acayip soğudum.tam tersine piyasada ne kadar kilo aldırcak şey varsa hepsinden yedim içtim hep yattım 8-9 ay sürdü bu muhabbet 85 kilodan 116.5 e çıktım (ohaa dediğinizi duyar gibiyim)giydiğim elbiseler olmamaya başladı.eskiden bana bakan kızlar bakmaz oldu.kendime güvenim kalmadı.kendimi sevmez oldum.20 tane kotum var birisi bile olmuo eşofman alıp giymeye başladım.arkadaşlarım biyerlere davet ettiğinde gidemiyorum.ne bilim bunun gibi şeyler işte.....taaa ki bir kızın bana montunu neden çıkarmıyorsun yoksa yağların mı var? onları mı saklıyorsun diyene kadar hemen tekrar spor salonuna yazıldım p.tesi den itibaren yüksek tempoda devam ediyorum tabiki diyetisyenimle beraber.şunu söyleyebilrimki çok özlemişim.siz siz olun sakın sporu bırakmayın sıkılmayın ben çok pişmanım yaza kadar eski vücudumdan daha iyi bir sonuc alıcam biliyorum kolay kilo verebilen bir bünyem var ondan dolayı şanslıyım herkese kolay gelsin bunları sizinle paylaşmak istedim.Belki soğuyan birileri görürde vazgeçer :) bench_O
     
  2. MyShadowKing
    Offline

    MyShadowKing Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2011
    Mesajlar:
    123
    Beğenileri:
    137
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Bı anda sogumak nasıl oluyor anlamadım acıkcası.Bir sey mi oldu ?
     
  3. bycanertk
    Offline

    bycanertk Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    364
    Beğenileri:
    154
    Ödül Puanları:
    53
    wala bende anlamadım pek...1 hafta ayrı kaldım tatile gttim falan yeme içme güzel geldi birden sonra bi koptum bidaha tutturamadım
     
  4. oktayd
    Offline

    oktayd Yeni Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2011
    Mesajlar:
    390
    Beğenileri:
    274
    Ödül Puanları:
    0
    valla bende bu spoara sıkıntı sayesinden girdim.
    okulda yapaacak birşey yok şehirde ufak ne zamandır aklımdaydı yazılayım dedim.
    önceleri 36 beden pantalon giyen ben 1.5 ay sonra 32 beden pantalon giymeye başladı :)

    insan gelişimini gördükçe keyif alıyor dogrusu.
    bırakmayı düşünmüyorum kesinlikle..

    fitness'ın tek kötü özelligi aşırı agresif oldum.
    arkadaşlarımı ister istemez kırmaktayım :)
     
    Ocensers bunu beğendi.
  5. onurr_535
    Offline

    onurr_535 Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2008
    Mesajlar:
    320
    Beğenileri:
    433
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    valla bu ıs ınsana asırı bagımlılık yapıyor ıstesede bırakmak zor bence.helekı uzun zaman calısan bırısı cok daha zor..mesala ben sakat oldugum halde(bel fıtıgı)calısmaya devam ettım cok sukur bu sakatlıgıda sporla atlattık her derde deva
     
  6. BeachBoy
    Offline

    BeachBoy Üye

    Katılım:
    13 Ekim 2005
    Mesajlar:
    1.652
    Beğenileri:
    4.408
    Ödül Puanları:
    123
    Spordan soğumayı bir nebze anlıyabilirim. Çok sıkı çalışırsın biraz ara veriyim , dinleniyim denilebilir. Ama battı balık yan gider mantığıyla yiyeceklere saldırma düşüncesinin mantığı nedir acaba ?? ...

    Benim düşüncem ; spordaki asıl amaç kilo vermek veya almak olmamalı amaç sağlıklı yaşam olmalı. Bu yaşam tarzını da hayatınıza entegre etmelisiniz. Ben nasıl olsa zayıfladım diyip eski yaşam tarızınıza dönmek hatayı tekrardır.
     
    bravehearts, CaglarYildiz, Azi ve diğer 1 kişi bunu beğendiniz.
  7. bycanertk
    Offline

    bycanertk Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    364
    Beğenileri:
    154
    Ödül Puanları:
    53
    yani birden yemeklere saldırmamı bende anlamadım tamda hatırlamıyorum ama keşke yapmasaydım diyorum bi faydası yok tabiki.gayet güzel bi şekilde eski günlerimdeki gibi çalışmaya başladım şimdilerde zevk almıyorum tabiki ama taviz vermiyorum.Yani vücut varken çalışmanın tadı bi başka oluyor.Allah tan dönüşü olan bi hata yaptım.hızla toparlıyorm zaten resimlerimi koyucam biraz fit olayımda :D
     
  8. lordmarvel
    Offline

    lordmarvel Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    580
    Beğenileri:
    214
    Ödül Puanları:
    0
    tamamen doğal. sıkıldıysan monoton geldiyse saldırıp birdaha dönmek için heves bulamamışsındır. bu bende de oldu 2 hafta spora gitmedim, abur cubur , gece nba tv karşısında bira cips vs şeylerle abandım arkadaşlarla. sonra ne yapıyorum dedimkendi kendime. kendimi tekrar motive ettim zorlayıp spora gittim ve sporda tekrar kendimi buldum.

    kısaca dişini sık istemediğin halde salona git. gerisi gelecektir.

    ağırlığı eline al, onları hisset. setten sonra kaslarına bak :)
     
  9. draft
    Offline

    draft Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.563
    Beğenileri:
    1.666
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Mimar
    Yer:
    İstanbul
    Yılda 1-2 kez başıma gelen bir durum. Ama hızlı atlatılabilmesi için antreman partneriniz veya ailenizin desteği lazım. Bazen psikolojik olarak diyorum kendime kaldır kaldır nereye kadar. Sonuçta ölünce hepsi gidecek, salona ayırdığım vakti başka işlere ayırabilirim gibi saçma düşünceler aklıma geliyor:) Tabii 1-2 idmanı kaçırınca antreman partnerim arıyor ne oldu niye gelmiyorsun falan diye saolsun yardımcı oluyorlar. Ama en iyisini kardeşim yapıyor. Sakatlanmadan önce antreman partneri olarak onunla çalışıyordum. Bazen böyle spordan kopma noktasında hemen "oha abi 2 gün sporu bıraktın o göbeğe bak, baklavaları kaybetmene 2 gün kalmış; senin spor yapmanla övünüyordum okulda, saldın göbeği şimdi kızlara nediyeceğim veya abi bundan sonra arada bir balina diyebilir miyim? gidişat o yönde gibi bayaa moral bozucu şeyler söylüyor hemen toparlıyorum:) Demek istediğim spordan soğuduğun anda seni yola sokacak birileri lazım.
     
    Azi bunu beğendi.
  10. bycanertk
    Offline

    bycanertk Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    364
    Beğenileri:
    154
    Ödül Puanları:
    53
    işte kendi çevremde bu spora meraklı olmadıgı için kendimi gazlamam lazım...onuda işte eski fotolarıma bakarak yapıyorum başka yapcak bişeyim yok.millet kanepe üstünde yatışlarda...
     
  11. CaglarYildiz
    Offline

    CaglarYildiz Üye

    Katılım:
    26 Ekim 2011
    Mesajlar:
    427
    Beğenileri:
    172
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgisayar Mühendisi
    Yer:
    Ankara
    umarım başıma böyle bir şey gelmez ve umarım biran önce eski görünümüne kavuşursun o kızından elinden öpersin saol kendime getirdin beni diye :D
     
  12. bycanertk
    Offline

    bycanertk Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    364
    Beğenileri:
    154
    Ödül Puanları:
    53
    CaglarYildiz wala yapıcam başka yol yok bikere bulaştık bu işe iyikide bulaşmısız...olucak kesin olucak olmak zorunda :D
     
  13. zHeMpa
    Offline

    zHeMpa Üye

    Katılım:
    22 Ekim 2009
    Mesajlar:
    125
    Beğenileri:
    108
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Kesinlikle anlıyorum seni, bazen insanın bi kopası geliyor. Benim sınav dönemlerinde oluyor genelde. Abi gerçektende çok mantıksız fakat, mesela kendini bi bırakıyorsun, bi markete girdiğin zaman, normal spor yapmayan bir insanın bile almayacağı şeylere sarılıyorsun. Pizza, cips, kola, çikolata....... Yani normalde sporla hiç uğraşmayan birisi bile olsan aklından geçmez bu ürünler fakat, bende anlamadım bu mantığı. Belkide spor yaparken sürekli kendimizi şartlandırdığımız içindin, kesinlikle o yiyeceklerden uzak duracaz diye. Fakat hiç uzun süreli kopmuşluğum yok, en fazla dediğim gibi sınav dönemlerinde 2 hafta felan, 4-5 ay sonra bir 2 hafta daha. :D :D :D
     
  14. bycanertk
    Offline

    bycanertk Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    364
    Beğenileri:
    154
    Ödül Puanları:
    53
    zHeMpa yiyecekler ve market olayını tamamen anlamışşsın bende aynısını yaptım yeni çıkan her ürünü illa alır dayanamaz markette yemeye başlardım :D
     
  15. master50
    Offline

    master50 Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    bende bıraktım kollarım ıyıce inceldi zaten zayıftım iyice zayıfladım boyumun uzamayacagı korkusu yuzunden bırakmıstım zaten 5 kg dambıl ile calısıyordum ama yinede korkudan bıraktım yeterli duzeye ulastıgında tekrar baslayacagım .
     
  16. bravehearts
    Offline

    bravehearts Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2011
    Mesajlar:
    239
    Beğenileri:
    143
    Ödül Puanları:
    53
    bence sen sana "montunu neden çıkarmıyorsun yoksa yağların mı var? onları mı saklıyorsun" diyen kızla bi dostluk bi gelecek düşün hemen :)
    Bunu söyleyen insan ya çok zekidir yada çok salaktır...
    salak olayamacağına göre...
     
    Zerk ve Azi bunu beğendi.
  17. bycanertk
    Offline

    bycanertk Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    364
    Beğenileri:
    154
    Ödül Puanları:
    53
    bunu bana 1 hafta önce bir kız söledi evet gerçek sebebi yağların olmasıydı ama o kızla birlikte olamam beğenmedim çünkü.mesajını okuyunca yan masada bi çocuk vardı acaba sen msn diyede sordum cidden kendine :D bu kadar olmaz birebir yazdığının aynısını dedi.
     
  18. rockybalboa7
    Offline

    rockybalboa7 Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.257
    Beğenileri:
    4.491
    Ödül Puanları:
    0
    5 senedir vg den hiç soğumadım ara verdiğim zamanlarda hep maddi sorunlar yüzünden olmuştur oda kısa süreli hasta olup gitmediğim zamanlarda çok çok üzülürüm vg insanın kanına girmeli yoksa olmuyor motivasyon olarak gaza getirecek filmler videolar başarı makaleleri okurum programımı değiştiririm gerekirse antremanı her zaman zevkli yaparım sanki mr olimpia ya hazırlanıyormuşum gibi
     

Sayfayı Paylaş