kendi antremanım hakkında yardım

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve faint tarafından 21 Mart 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. faint
    Offline

    faint Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2010
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    herkese iyi günler.
    öncelikle bu sporu daha önce hiç yapmadığımı belirteyim. bi konu hakkında bilginize danışmak istedim. 7 yıl savaş sporları ile uğraştım. pek ağırlık kullanmadım. 3 yıl önce antidepresan ilaç kullandım 2.5 yıl süre ile ve 75kg dan 95 kg ya çıktım. boyum 1.83. kilo fazlam çok olduğu için malum kendi antremanımı yapmakta zorlanıyorum. güçte azalmada oldu bunun yanında. kendim bir program yaptım ve onu uygulamaya başladım evde. ağırlıklı ve ağırlıksız egzersizlerden oluşuyor. ağırlıkları hafif kullanıyorum. isteğim sadece yağ yakmak. yani 20 kg vermek. beslenmemde bir bozukluk yok. fakat programı uygularken kaslanma olurmu diye endişeleniyorum. çünkü zaten yeterince fazlalık var. dambılları 5kg halteri 10kg kullanıyorum. hareketlerim temel hareketler. çöküp-kalkma, squat, dambılla yumruk, yana açma, bench press......gibi ağırlıklı ve ağırlıksız çok sayıda kalça, karın,göğüs,kolları çalıştıran çok egzersiz var. hepsini 10x2 yapıyorum. birde her bölgeyi tek seferde değil herbirinden birer egzersizle gidiyorum. yani bi taraf çalışırken diğer taraflar dinleniyor. trambolin üzerinde koşu ile başlıyorum. egzersizler. ve tekrar hafif koşu ile bitiriyorum. 3 gün de interval koşum var. öğrenmek istediğim bu şekilde bende hacim artışı olup olmayacağı. sadece incelip eski kiloma ve eski vücut hacmine dönmek niyetim. kusura bakmayın ağırlık sporu hakkında bilgisizim. ne sonuç olur kestiremiyorum. değiştirmem veya eklemem gereken bir şey varmı öğrenmek isterim. şimdiden teşekkür ederim.
     
  2. donnie_brasco
    Offline

    donnie_brasco Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2009
    Mesajlar:
    138
    Beğenileri:
    164
    Ödül Puanları:
    0
    Öncelikle forumu iyice araştırın. Aradığınız bir çok bilgi forumda mevcut. Bu linkten başlayabilirsiniz.
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/antreman-ile-lgili-en-ok-t11362.html

    Ayrıca kaslanmaktanda korkmayın. Zaten hemen de olmuyor maalesef. Kas hücreleri ne kadar hacimlenirse yani ne kadar kaslanırsanız, vücudunuzun yağ yakma potansiyelini o kadar arttırısınız.

    Bacak hareketlerinede ayrıca önem verin. Tek başına squat vücuttaki kasların % 67 sini çalıştırır. Bu da muazzam bir yağ yakma potansiyeli demektir.
     
    faint bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş