Kendi ağırlığınla efektif çalışma

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve judgementday tarafından 24 Eylül 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. judgementday
    Offline

    judgementday Üye

    Katılım:
    23 Eylül 2010
    Mesajlar:
    515
    Beğenileri:
    139
    Ödül Puanları:
    53
    push&pull
    WIDE GRIP PULL UP
    DİPS
    CHİN UP
    STRAIGHT BAR DİPS
    INVERTED ROW
    BASKETBALL PUSH UP
    PULL UP
    TRICEPS EXTENTIONS*
    STATIC PULL UP
    rest:2 min
    süperset

    *sandalyeyi bi yere dayayıp barla triceps extention yapıcak gibi tutun ve vücut ağırlığınızı extention yapın.

    Bench dips amutta şınav ve normal şınav varyasyonları da eklenebilir çok fazla hareket olacağı için onları programa dahil etmedim bunlar vücut ağırlığınızla yapabileceğiniz etkili hareketlerdir. Ben ağırlık takıp 6-10 tekrar aralığında 3 set yapıyorum 2 saat sürüyo. 1 yıldan az süredir body yapanlara uygun değildir.
     
    Son düzenleme: 24 Eylül 2011

Sayfayı Paylaş